Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą |
Autorius |
Pranešimas |
ep Meistras
Prisijungė: 2006 10 06 Pranešimai: 297 Pranešimų per dieną: 0.05
|
|
Atgal į viršų |
|
|
jurgix Meistras
Prisijungė: 2009 02 02 Pranešimai: 105 Pranešimų per dieną: 0.02
|
Parašytas: 2013-10-22, 21:40 Rašyti temą: |
|
|
Paskutinis variantas tokioje situacijoje geriausia išeitis, taĄiau realiai užtektų tik prieš spaudžiant žemėlapĮ visus ženklus sumažinti iki 60% ir tokių problemų nebųtų buvĄ - raudona linija bųtų bent 1,5 karto storesnė už keliukų ir aiškiai matytusi.
Dėl OCAD'inės trasos - taip, šiuo atveju matyt bųtų reikėjĄ irgi traukti linijų nuo keliuko, gal net paliekant tik trumpas atkarpas ties punktų apskritimais.
Sunku pasakyti, kaip atrodytų žemėlapis su proporcingai masteliui sumažintais ženklais, bet didesnis formatas (pvz. A3) irgi bųtų variantas, ypaĄ pirmų dienų. Juolab kad daug praėjimų praktiškai sprintiniai. |
|
Atgal į viršų |
|
|
Gutis Meistras
Prisijungė: 2006 05 16 Pranešimai: 288 Pranešimų per dieną: 0.04 Miestas: Vilnius
|
Parašytas: 2013-10-22, 21:47 Rašyti temą: |
|
|
o man rods, kad ta punkta isvis nereikejo ten statyti... Statyciau ant pirmo punktyro, esancio i rytus nuo punkto, pradzios. Problemos kaip ir issisprestu... _________________ Nebeperpektyvus visais atvejais :) |
|
Atgal į viršų |
|
|
ep Meistras
Prisijungė: 2006 10 06 Pranešimai: 297 Pranešimų per dieną: 0.05
|
Parašytas: 2013-10-22, 22:53 Rašyti temą: |
|
|
Problemos taip nesprendžiamos perkėlinėjant kp :) planuojant kp norisi kad jie atliktų savo "vaidmenĮ", todėl ir buvo renkamos tokios vietos, kur kažkų išspausti galima. |
|
Atgal į viršų |
|
|
|