ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

LČ sprintas ir sprinto estafetės 2016.05.07-08
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Bendras
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nerimka
Meistras


Joined: 05 Oct 2007
Posts: 361
Posts per day: 0.1

PostPosted: Mon, May 09 2016, 20:00    Post subject: Reply with quote

visu pirma 203 negalejo but panaudotas, ismatavimai netinka. realybej max aukstis gal 70cm, specialiai buvau ziuret. 203 yra nuo 1m aukscio.
cia sau sugalvotas zymejimas ne pagal ISSOM, jau nesnekant apie legenda tvoros vidinis kampas.
tai ne analizes klaida o siaip absoliuti klaida jau uzduotyje.
kas del sokimo tai visur kur sugalvoji sokti buvo galima abi dienas, nes trasoj sustatytos buvo bezdziones be fotiku tik perejoms atseit saugot, o dsq pagal per gerus tarpinius nebuvo. dsq is trasos visai nebuvo, tik pagal atzymas
Back to top
View user's profile Send private message  
Stankevic
Meistras


Joined: 08 Sep 2005
Posts: 309
Posts per day: 0.07
Location: Vilnius

PostPosted: Mon, May 09 2016, 21:24    Post subject: Reply with quote

nerimka wrote:
kas del sokimo tai visur kur sugalvoji sokti buvo galima abi dienas, nes trasoj sustatytos buvo bezdziones be fotiku tik perejoms atseit saugot

mat, svarbiau ištransliuot kažką, nei išlaikyt sportinius principus
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website Skype Name
doobas1
Meistras


Joined: 24 May 2012
Posts: 443
Posts per day: 0.21

PostPosted: Mon, May 09 2016, 21:32    Post subject: Reply with quote

I 1kp kai nupaisiau tai nebuvau tiksliai pasiziurejes apie si zenkla. Klaida ten. Jei sokant nuo to skardziuko tai atstumas per kaire ir desine skiriasi 1m
_________________
Ramunas P.
Back to top
View user's profile Send private message  
S.Kireilis
Meistras


Joined: 09 Oct 2006
Posts: 243
Posts per day: 0.06
Location: Kaunas

PostPosted: Mon, May 09 2016, 21:33    Post subject: Reply with quote

Ačiū šiauliečiams už gražiai surengtas varžybas. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message  
gedaz
Meistras


Joined: 27 Aug 2004
Posts: 640
Posts per day: 0.13
Location: Pasaulio pilietis

PostPosted: Mon, May 09 2016, 22:37    Post subject: Reply with quote

nerimka wrote:
zemelapio autoriaus nauji sugalvoti zenklai nelabai gal gerai jei nepamineta is anksto ir jei ne visur nuosekliai naudojami

Žemėlapio autorius naujų ženklų neprisigalvoja. O vadovaujasi ISSOM:

Esminis įveikiamumo principas (tiksliau leidžiama įveikti ar neleidžiama)
2.2 Barriers - Black line width is used to show passability
Barriers, such as high walls, high fences and high rock faces, affect route choices and shall be
represented unambiguously. Therefore, these features shall be represented with a prominent thick
black line.
Obstacles which can be crossed, such as fences and small rock faces, are represented with a
significantly thinner black line than the barrier features.
Features which can be crossed very easily, such as steps and edges of paved areas, are represented
with a very thin black line

Leidžiamas įveikti skardis - 203 Passable rock face. Linijos storis 0,30 mm.
Draudžiamas įveikti skardis - 201 Impassable cliff. Linijos storis 0,50 mm.

Manau nemažai kam galvą susuko papratimas, kad tokie įveikiami skardžiukai kartais įvairių autorių žymimi pilka linija 519.1 Passable wall (storis 0,35 mm). Tačiau šis ženklas yra labiau skirtas žymėti sienoms, t.y. tada kai yra "kritimas" iš abiejų objekto pusių. Su 519.1 nepavaizduosi kur yra objekto pažemėjimas (lyginant su skardžio ženklu kai uždėti "dantukai"). Taigi juodas įveikiamas/neįveikiamas skardis daug suvokiamiau atvaizduoja situaciją žemėlapyje ir jo naudojimas yra prasmingesnis.

Argumentas, kad taisyklėse parašyta nemažesni nei 1 m aukščio skardžiai tegali būti žymimi 203 sutartinio ženklu - nepaneigia to fakto, kad net ir 70 cm skardis lieka skardžiu. Nes tą objektą identifikuoji vis vieną kaip skardį. Gautųsi kurioziškos situacijos jei 519.1 ženklą (pilka linija) griežtai naudotume pagal aprašymą. Nes ten parašyta, kad jei siena aukštesnė nei 2 m, tai tada jau reikia naudoti 521.1 Impassable wall ženklą. Taip išeina, kad 1,90 m sieną legalu žymėti su pilkos sienelės ženklu ir per ją šokinėti ir vaikams ir veteranams? Smile

Tiesiog siūlau karts nuo karto (bent jau prieš didesnes sprinto varžybas) iš naujo persiskaityti ISSOM ženklų knygutę, kad prisiminti ką kokie sutartiniai ženklai reiškia, pažiūrėti pavyzdžius. ir tada drąsiai bėgti varžybose. Nieko tikrai nenoriu šiuo teiginiu įžeisti. Pats irgi ją dažnai skaitau. Čia panašiai kaip su KET taisyklių knygele - nors atrodo ir viską žinau, bet perskaitęs suvoki, kad kai ką pamiršai ar pradėjai traktuoti netinkamai. Nauda visiems. http://orienteering.org/wp-content/uploads/2010/12/International-Specification-for-Sprint-Orienteering-Maps-2007_corrected-201211.pdf

Žiūrint į varžybų biuletenį matau, kad organizatoriai yra jame parašę: Abi dienas varžybų vietovėje yra daug betoninių sienelių. Kai kurios jų pažymėtos kaip įveikiamos, tačiau realybėje yra ganėtinai aukštos. Būkite atidūs įveikinėdami jas. Dalis sienelių pažymėtos kaip neįveikiamos, jas kirsti draudžiama. Kaip ir priminimas/perspėjimas padarytas varžybų dalyviams.


_________________
GT Maps
www.gtmaps.eu
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website Skype Name
AZ
Naujokas


Joined: 23 Oct 2014
Posts: 14
Posts per day: 0.01
Location: Vilnius

PostPosted: Mon, May 09 2016, 23:47    Post subject: Reply with quote

"Žemėlapio autorius naujų ženklų neprisigalvoja." - isskyrus ISSOM'e neegzistuojanti "711 Forbidden route" is ISOM'o, vietoje 707 ar bent jau 709-o ISSOM'o simboliu. Puse ilgojo prabegimo pirmaja diena teko spresti hamletiska dilema, ignoruoti ar neignoruoti sia fantazija. mano nelaimei ir fair play labui man tai kainavo gera minute. ir ne man vienam. Ir nors ir ziauriai idomu prie alaus klausytis samprotavimu apie standartu tikslinguma ar protinguma, bet vis tik, vidury trasos suzinojus, kad su minimaliais reikalavimais buvo pasielgta svelniai tariant kurybiskai, bei apie tai korektiskai nutylejus pries starta, kyla minciu, kad taip pasielgta ne laiku ir ne vietoje.[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message  
sandra
Meistras


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 123
Posts per day: 0.03

PostPosted: Mon, May 09 2016, 23:57    Post subject: Reply with quote

Man taip pat užkliuvo tas ženklas, kaip netinkamas. 201, 203 - pagal aprašymą natūralios uolos, o miesto sienelės yra dirbtinės ir priklauso 5.2 skyrelio man-made features, 519.1, 521.1. Nelabai suprantu, kada tuomet naudot juodą/ pilką liniją reiktų? Kai krytis iš abiejų pusių, kaip tu sakai, tai būtų arba tvora, arba akmeninė tvora.
Back to top
View user's profile Send private message   MSN Messenger
gedaz
Meistras


Joined: 27 Aug 2004
Posts: 640
Posts per day: 0.13
Location: Pasaulio pilietis

PostPosted: Tue, May 10 2016, 00:22    Post subject: Reply with quote

AZ wrote:
"Žemėlapio autorius naujų ženklų neprisigalvoja." - isskyrus ISSOM'e neegzistuojanti "711 Forbidden route" is ISOM'o, vietoje 707 ar bent jau 709-o ISSOM'o simboliu. Puse ilgojo prabegimo pirmaja diena teko spresti hamletiska dilema, ignoruoti ar neignoruoti sia fantazija. mano nelaimei ir fair play labui man tai kainavo gera minute. ir ne man vienam. Ir nors ir ziauriai idomu prie alaus klausytis samprotavimu apie standartu tikslinguma ar protinguma, bet vis tik, vidury trasos suzinojus, kad su minimaliais reikalavimais buvo pasielgta svelniai tariant kurybiskai, bei apie tai korektiskai nutylejus pries starta, kyla minciu, kad taip pasielgta ne laiku ir ne vietoje.
[/quote]

Ponas AZ. Skirkite žemėlapio autorius, trasų planuotojus ir trasų spausdintojus. Visa ši informacija buvo pateikta biuletenyje.
_________________
GT Maps
www.gtmaps.eu
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website Skype Name
vosvos
Meistras


Joined: 06 Dec 2005
Posts: 696
Posts per day: 0.16
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, May 10 2016, 08:27    Post subject: Reply with quote

gedaz wrote:
Visa ši informacija buvo pateikta biuletenyje.

Biuletenyje netgi ir žemėlapio fragmentas buvo pateiktas;)

_________________
http://www.trails.lt
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
AZ
Naujokas


Joined: 23 Oct 2014
Posts: 14
Posts per day: 0.01
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, May 10 2016, 11:29    Post subject: Reply with quote

gedaz wrote:

Ponas AZ. Skirkite žemėlapio autorius, trasų planuotojus ir trasų spausdintojus. Visa ši informacija buvo pateikta biuletenyje.


p. Gediminai, biuletenyje ir kitoje informacijoje trasu spausintojas nutyletas.
ir siaip painoka kai yra braizytojas ir spausdintojas, kur spausdintojas dar ir braizo. sia sfera palikciau jums aiskintis tarpusavy.

Nepaisant lengvo diskurso i sona, nesutinku su jusu pozicija, spresti trasu planavimo klausimus zemelapio braizymo stadijoje, bei pritariu Sandrai ir Nerimkai del realiu objektu ir ju zymejimo zemelapyje neatitikimo.

pagarbiai
AZ
Back to top
View user's profile Send private message  
doobas1
Meistras


Joined: 24 May 2012
Posts: 443
Posts per day: 0.21

PostPosted: Tue, May 10 2016, 14:17    Post subject: Reply with quote

manau del tu zenklu naudojimo buvo noreta dirbtiniu budu padaryti zemelapi idomesniu... pridedant neaiskumu del zenklu. Geriau vietoj to, kad finisho tiesioji buvo padaryta is metaliniu tvoreliu jas galejo naudoti sudarant kur nors dirbtine tvora Smile
_________________
Ramunas P.
Back to top
View user's profile Send private message  
Liuba
Administratorius


Joined: 31 Mar 2004
Posts: 1133
Posts per day: 0.22
Location: Klaipėda/Šiauliai

PostPosted: Tue, May 10 2016, 15:52    Post subject: Reply with quote

Pakoreguota analizė sprinto V21E:
http://ossiauliai.lt/lc-sprintas-2016/zemelapiai/v21e-sprinto-analize/

Sprinto analizė M21E:
http://ossiauliai.lt/lc-sprintas-2016/zemelapiai/m21e-sprinto-analize/

Estafečių žemėlapiai (papildyta):
http://ossiauliai.lt/lc-sprintas-2016/zemelapiai/

Dar estafečių prabėgimai bus, kantrybės Wink
_________________
Justinas Liubinskas,
O! Klaipėda/Sakas,
+37061493982,
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website Skype Name
AZ
Naujokas


Joined: 23 Oct 2014
Posts: 14
Posts per day: 0.01
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, May 10 2016, 18:43    Post subject: Reply with quote

doobas1 wrote:
manau del tu zenklu naudojimo buvo noreta dirbtiniu budu padaryti zemelapi idomesniu... pridedant neaiskumu del zenklu. Geriau vietoj to, kad finisho tiesioji buvo padaryta is metaliniu tvoreliu jas galejo naudoti sudarant kur nors dirbtine tvora :)


Manau kad kaip GT pasake, taip ir buvo. O trasa, vietove ir organizacija buvo geri. Man patiko. ir uz tai vykdytojams ir organizatoriam didelis Ačiū!
Back to top
View user's profile Send private message  
doobas1
Meistras


Joined: 24 May 2012
Posts: 443
Posts per day: 0.21

PostPosted: Tue, May 10 2016, 21:39    Post subject: Reply with quote

ziuriu dabar i estafeciu zemelapius ... ant zemelapio tai nereali vietove atrodo! kodel sitame zemelapyje nebuvo daromas sprinto cempionatas ?????!!! Beje ir trasos estafeciu suplanuotos neblogai !
_________________
Ramunas P.
Back to top
View user's profile Send private message  
Vilius A.
Meistras


Joined: 24 Oct 2004
Posts: 1539
Posts per day: 0.32
Location: Panevėžys | Vilnius

PostPosted: Tue, May 10 2016, 23:38    Post subject: Reply with quote

Labas vakaras, mieli kolegos,

Vienas dalykas, kuris yra malonus, tai šio forumo aktyvumas. Seniai nebuvo tiek daug pasisakymu nei vienoje temoje.

Kaip organizatorius, galiu pasakyti, kad čempionata norėjome padaryti, tokį, kad būtu vertas Čempionato vardo. Fasadinė varžybu puse, mano galva, gavosi visai neblogai, ir justi čempionato dvasia buvo tikrai galima. To aš dažnai pasigendu Lietuvos čempionatuose.

Kas liečia problemas, kuria turėjome, tai kartais ne visada nuo ju galima pabėgti.

Žemėlapiai buvo spausdinami ofsetu netaupant pinigu ir siekiant geros kokybės. Trasu užnešinėjimui mano galva buvo parinktas žmogus geriausiai išmanantis šį darba Lietuvoje. Žemėlapio autorius - geriausias ir vienintelis sprinto žemėlapiu autorius Lietuvoje, atsižymėjimo sistema - patikimiausia, ka galime turėti, sekretoriatas - profesionaliausias ir turintis daugiausia patirties.

Į Jūsu įžeidžiančius komentarus, jog trasoje budėjo ne žmonės, o bezdžionės reaguoti neketiname.

Trasu planuotojas padarė labai gera darba. Kad ir kaip bebūtu gaila turėti tiek dsq, tačiau šitoje vietoje mes parys esame kalti. Jeigu gerai pagalvosite, tai man asmeniškai turėtu būti skaudžiausia, bet aš nieko pikto neišsakau.

Galime pripažinti, jog pirmo KP legenda buvo bloga, jog trasa buvo užnešta blogai, uždengiant vartelius, kad rezultatai vėlavo nes strigo sistema. Nepavyko išspręsti šiu problemu. Tikiu, kad kita kita karta viskas įvyks sklandžiai ir turėsime tikrai gražia šventę.

Aš tik noriu visiems pasakyti, jog kol mes patys nebandysime nieko padaryti, nerodyti nauju iniciatyvu, tol musu sportas stoves vietoje.

Labai negražus dalykas yra šokinėjimas per tvoras ir gatviu kirtimas. Tai ir mūsu sažinės reikalas.
_________________
http://www.vilius.aleliunas.lt
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website Skype Name
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Bendras All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 8 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group