ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ka valgot pries varzybas?
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RMS
Guest




Posts per day: 1.24

PostPosted: Mon, Sep 04 2006, 15:47    Post subject: Ka valgot pries varzybas? Reply with quote

Sveiki,

paporinkit kuo maitinates pries varzybas (varzybu diena), ir ko reiktu/nereiktu valgyti, pries kiek laiko iki starto ir pan...
Back to top
Eglė:)
Patyręs


Joined: 12 Jun 2006
Posts: 75
Posts per day: 0.02
Location: Kaunas

PostPosted: Mon, Sep 04 2006, 16:28    Post subject: Reply with quote

Na, zinau tik tai, kad kai kuriem zmonem negalima pries trasa valgyt kepto maisto, nes tada uzspaudzia kepenis... Rolling Eyes
_________________
Orientacinis - ne sportas. Tai gyvenimo būdas...
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website Skype Name
tomoshiuss
Meistras


Joined: 11 Apr 2005
Posts: 100
Posts per day: 0.02
Location: vilnius

PostPosted: Mon, Sep 04 2006, 23:35    Post subject: Reply with quote

kol kas geriausiai jauciausi pavalges pries 4-5val, ruoshiantis begt rimta begima, makaronu ar manu koshes(i koshe pieno det reik tik del kvapo Wink ) na dar medaus pagal skoni; visi kiti variantai veikia bent jau mano skrandi nekaip; va dar ish patirties nereiketu gert surugusiu sulciu( veikia panashiai kaip ir pienas begant Laughing ); o iki OS varzybu kazkaip pakanka 3val kad viskas susivirskintu, greitis letesnis ir skrandis ne taip apkrautas kaip begimuose; o geriausia tai gliukozes tirpala i vena Twisted Evil reiks kada nors pabandyt priesh varzybas Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
RMS
Guest




Posts per day: 1.24

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 08:50    Post subject: Reply with quote

o kaip del Jogurto, ar ir jo nerekomenduojama pries starta?
Back to top
Ričardas
Meistras


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 423
Posts per day: 0.09
Location: Klaipėda

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 10:01    Post subject: Reply with quote

Reikia viską pačiam išbandyti, tada žinosi Smile Kiekvienas organizmas reaguoja kitaip.
Kažką gal rasi "Viesulo" SC puslapyje straipsnyje "Mityba".
Back to top
View user's profile Send private message  
bikule
Meistras


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 403
Posts per day: 0.08

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 11:11    Post subject: Reply with quote

Minde pries estafetes alų gėrė Shocked
Back to top
View user's profile Send private message   Skype Name
tomoshiuss
Meistras


Joined: 11 Apr 2005
Posts: 100
Posts per day: 0.02
Location: vilnius

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 12:11    Post subject: Reply with quote

kai kurie sprinteriai emociniai buklei ir savijautai pagerint 50gramu priesh starta ikala Smile o Minde turbut troshkino Laughing
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
RMS
Guest




Posts per day: 1.24

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 13:02    Post subject: Reply with quote

Ričardas wrote:
Reikia viską pačiam išbandyti, tada žinosi Smile Kiekvienas organizmas reaguoja kitaip.
Kažką gal rasi "Viesulo" SC puslapyje straipsnyje "Mityba".


kazkaip neradau ten pas jus tokio straipsnio... Gal tiesiogine nuoroda gali imest?
Back to top
Guest





Posts per day: 1.24

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 13:11    Post subject: Reply with quote

Ten pas juos reikia prisiregistruot ir tik tada matysis Very Happy
Back to top
scopy
Meistras


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 336
Posts per day: 0.07
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 14:03    Post subject: Reply with quote

Jeigu tik nors kiek riebalų - kaikiai riaugėju bėgant (i.e. skrandį spaudžia)
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.73
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 17:14    Post subject: Reply with quote

Oi koia svarbi tema ir jos čia replikėlėmis neišsemsi, kaip teisingai maitintis.
Stebina Eglutės Smile gili mintis: "Na, zinau tik tai, kad kai kuriem zmonem negalima pries trasa valgyt kepto maisto, nes tada uzspaudzia kepenis... " Nuo josios ir yra visa sportinės mitybos teorija. Ir šios autorės giliai prasminga mintis "Orientavimosi sportas - tai gyvenimo būdas" - tai nepakartojami žodžiai. Kai SPORTAS TAMPA TIKRU SPORTU TIK TADA, KAI JIS TAMPA GYVENIMO BŪDU. Teisinga mityba, tai irgi gyvenimo būdas.

RMS wrote:
Ričardas wrote:
Reikia viską pačiam išbandyti, tada žinosi Smile Kiekvienas organizmas reaguoja kitaip.
Kažką gal rasi "Viesulo" SC puslapyje straipsnyje "Mityba".


kazkaip neradau ten pas jus tokio straipsnio... Gal tiesiogine nuoroda gali imest?


Patariu visiems kažkaip įlisti į šį skyrių jų forumo. Žavėjausi surinktais sisteminiais patarimais, bet dabar neįeinu ir registracijos kažkodėl nepriima. Todėl analogiškas ir net išsamesnis skyrius turėtų būti prie mūsų visų (visos Lietuvos orientacininkų forumo) Man verkti norisi pamačius, ką kitų šalių orientacininkai teorijoje skaito apie viską ir kokia pas mus tamsybė.
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
roberta
Patyręs


Joined: 12 Mar 2006
Posts: 57
Posts per day: 0.01
Location: Vlodivostok....

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 18:30    Post subject: Reply with quote

Apie sportininko mityba rasite cia

http://www.silva.lt/index.php?meniu=3&vid_meniu=2&vid_submeniu=39&page=0&pro_id=172
Back to top
View user's profile Send private message  
TNT
Meistras


Joined: 08 Aug 2005
Posts: 443
Posts per day: 0.09
Location: Klaipėda

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 19:03    Post subject: Reply with quote

Vytenis wrote:
...bet dabar neįeinu ir registracijos kažkodėl nepriima...

Registracija veikia kuo puikiausiai, ka tik pats isbandziau Rolling Eyes
_________________
oklaipeda.lt
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.73
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Tue, Sep 05 2006, 22:22    Post subject: Reply with quote

roberta wrote:
Apie sportininko mityba rasite cia

http://www.silva.lt/index.php?meniu=3&vid_meniu=2&vid_submeniu=39&page=0&pro_id=172


Tai, ką atnešė čia roberta atkėliau tai kas svarbiausia:

"...Likus savaitei iki varžybų, jums reikėtų pasirūpinti, kad jūsų energijos atsargos (glikogenas kepenyse ir raumenyse) būtų pakankamai didelės. Tai užtikrins energiją jūsų pasirodymui pilna jėga tame lygyje, kuriam jūs esate pasiruošęs, kas ypatingai svarbu ištvermės sporto šakose bei žaidžiant keletą kėlinių. Tam, kad padidintumėte glikogeno atsargas, jūs turite padidinti angliavandenių vartojimą (MAXIM Original šiuo atveju yra ypatingai naudingas) priešvaržybinių treniruočių laikotarpiu per paskutinę savaitę prieš svarbiausias varžybas. Šiame laikotarpyje reguliariai visą dieną valgykite daug maisto, kuriame gausu kompleksinių angliavandenių, iki minimumo sumažinkite riebalų vartojimą.

Ką valgyti prieš varžybas-priešvaržybinis maistas:

Tyrimai parodė, kad vartojant gausų angliavandenių maistą 3-4 valandas prieš varžybas, baigiamosiose varžybų stadijose pagerinamas rezultatyvumas ir atitolinamas nuovargis. Idealiu atveju, varžybų ryte jūsų glikogeno atsargos raumenyse turi būti maksimalios, todėl priešvaržybinio maitinimosi tikslas yra:

papildyti iki galimybių ribos raumenų glikogeno atsargas, jei jos dar nėra pakankamai papildytos;
papildyti kepenų glikogeno atsargas ir tokiu būdu išvengti hipoglikemijos (nepakankamas cukraus lygis kraujyje), kas gali turėti neigiamos įtakos jūsų pajėgumui vėlesnėje varžybų stadijoje;
sureguliuoti skrandžio darbą bei išvengti alkio jausmo.
Planuojant priešvaržybinę mitybą reikėtų prisilaikyti šių rekomendacijų:

prieš varžybas jūsų maiste turėtų būti didelis angliavandenių kiekis, mažai riebalų, baltymų bei skaidulų tam, kad jis būtų lengvai įsisavinamas ir nebūtų sunkus bei didelės apimties;

prieš pat varžybas nebandykite nieko naujo, nes tai gali jums netikti. Pasirinkite maistą, kurį jūs žinote, ar anksčiau bandėte prieš treniruotes ir rezultatai buvo geri:..."


Čia daug kalbama apie hipoglikemiją, bet visiškai neužsimenama apie hiperglikemiją. O ji gali atsirasti, kai bus nulaužtas saikas ir bus per dėm maitinamasi taip kaip čia rekomenduojama. Noriu perspėti, kad organizmas, tai ne kokia angliavandenių cisterna ar rezervuaras. Jei perlenksite lazdą, gausite atvirkščią efektą. Kad kuo daugiau organizmas įsisavintų angliavandenių, reikia jį treniruoti, duoti jam pabadauti (angliavandeninė dieta) ir tada organizmas pabadavęs, bandys sukaupti atsargų daugiau. Taip maitindamasis 1980m. Maskvos olimpiadoje maratoną laimėjo voketis ...Cerpinskis. Labai būtų įdomu žinoti, kokios dabar tikslesnės mitybos bangavimo teorijos.
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
scopy
Meistras


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 336
Posts per day: 0.07
Location: Vilnius

PostPosted: Wed, Sep 06 2006, 09:17    Post subject: Reply with quote

Kartais užmirštama, kad čia ne vien asų ir profų forumas, o taip pat ir visokio plauko mėgėjų, kurie neturi nei laiko nei jokių galimybių imtis dietų, treniruoti organizmą pabadavimais ir taip toliau ir panašiai. Todėl man vertingos ir visos nuotrupos - ką daryt, kad bėgant šeštą kilometrą nepradėtų pykint. Į jokius rezultatus niekada nepretendavau ir nepretenduosiu, vienintelis įmanomas norimas mano rezas - užbaigti trasą ir tiek.
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės All times are GMT + 3 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group