ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

achilo sausgysles uzdegimas

 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės
View previous topic :: View next topic  
Author Message
solnuska55
Naujokas


Joined: 15 Feb 2008
Posts: 1
Posts per day: 0
Location: marijampole

PostPosted: Fri, Feb 15 2008, 22:47    Post subject: achilo sausgysles uzdegimas Reply with quote

sveiki visi as turiu beda man yra achilo sausgysles uzdegimas gal kas zino efektyvu gydymo buda ir kiek mazdaug laiko reikia gydyti si uzdegima ?
_________________
Smile
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Skype Name
renvaldas
Meistras


Joined: 12 Aug 2005
Posts: 457
Posts per day: 0.1
Location: Vilnius

PostPosted: Fri, Feb 15 2008, 23:05    Post subject: Reply with quote

Jei atvejas ne toks http://www.emedicina.lt/index.php?s_id=2375&lang=lt ,
tai daug čia "išnagrinėta" jau yra:
http://osport.lt/forum2/viewtopic.php?start=0&t=1021
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
Styra
Meistras


Joined: 02 Nov 2004
Posts: 186
Posts per day: 0.04
Location: Kaunas

PostPosted: Sun, Feb 17 2008, 21:58    Post subject: Reply with quote

Greitas isgijimas: Diclac tepalas tepi, diclac abletes gerti, dar + sildymai - greias pagijimas garanuoas.

Styra
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Skype Name
nerimka
Meistras


Joined: 05 Oct 2007
Posts: 371
Posts per day: 0.09

PostPosted: Tue, Feb 19 2008, 11:14    Post subject: Reply with quote

Perskaityk kas jau parasyta, o tada diclac 5% tepalas (arba kitas diklofenako pagrindu, bet siuo metu kitu toks pats kiekis tiek pat % yra brangesni) su itrynimu kelis kart per diena. Tabletes gali irgi gert, bet ju be recepto tau neparduos ir be to efektas ju toks abejotinas. Isidek i batus po kulnu paaukstinimus. Tose nuorodose kurias jau parase tau jei netingesi rasi nuorodu i masazus sitai bedai( o jei ir nerasi tai internete uz tave niekas kitas ko gero neieskos). Isgis priklausomai nuo to kiek stipriai pazeista, bet orientuokis i 1-3 savaites. i
sgis net jei ir nieko netepsi ir negersi, tik kai isgis tu vel uzsirausi ant tos pacios bedos, o paskui priprasi, bet nemalonus jutimai tave lydes visada. O kad taip nebutu, jau gali pradet daryti sita pratima: http://link.brightcove.com/services/link/bcpid717784762/bclid909837219/bctid1260661327 . Ir ne tik dabar bet ir niekada jo nepamirsk. Jei tik viena koja skauda, tai vistiek daryk abiems. Sekmes!
Back to top
View user's profile Send private message  
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.73
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Tue, Feb 19 2008, 13:33    Post subject: Reply with quote

Vienas iš šio pratimų (lėto krūvio kampo keitimo per sąnarį) privalumų yra tas, kad lėtai keičiant apkrovą, ties kiekvienu kampu įsijungia ir jaudinamos raumenų pluošto vis kiti sluoksniai. Tuo būdu treniruojasi tolygiai visi raumenyno skerspjūvio pluoštai. Taip išvengiama raumenyno disharmonijos, kai išsivysto tik paviršiniai ir vidiniai sluoksniai, o tarpiniai sluoksniai, dėl judesio iš inercijos, lieka neapkraunami. Sportininkų traumų priežastys būna ne kiek per silpni sausgyslių junginiai, bet dėl didelių organizme disharmonijų įvedimo, labai stipriai išvystytos struktūros pradeda kenkti neišsivysčiusioms. Dėl panašių priežasčių ne tik sustoja sportinio meistriškumo prieaugliai, bet ir dažnai pakenkiama sveikatai. Todėl matau didelį absurdą, kai ignoruojamos šiuolaikinės treniruotumo diagnostikos, testuojami sportininkai vienpusiškai ir teikiamos vienpusiškos "rekomendacijos". Tokios vienos mūsų Rekreacinės sporto šakų katedros eksperimentinės "žiurkės" bandymų rezultatai visose svarbiausiose mūsų sporto šakos varžybose akivaizdžiai demonstruoja, kad vienpusiškos treniruotės, peržengus organizme pusiausvyrų kritines ribas, efekto ne tik neduoda, bet dar ir taip "treniruojantis" organizmas pradeda net degraduoti.

Neatsitiktinai Achilo sausgyslė yra jautriausia ir labiausiai pažeidžiama vieta. Net iš graikų mitologijos galingasis karvedys Achilas buvo pažeidžiamas tik per tą vietą, kurioje jo motina, deivė, mažą jį maudė stiprybės šaltinio vandenyje, laikydamą mažylį už šių sausgyslių vietų.

Todėl šie nerimkos pateikti pratimai ir gali likviduoti deivės padarytą klaidą. Idea
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
sniege
Naujokas


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 3
Posts per day: 0

PostPosted: Wed, Jan 28 2009, 17:56    Post subject: Reply with quote

kiek zinau, fastum gel gerai su uzdegimais susitvarko.
Back to top
View user's profile Send private message  
edGaras
Naujokas


Joined: 17 May 2007
Posts: 11
Posts per day: 0
Location: jrb

PostPosted: Wed, Jan 28 2009, 20:27    Post subject: Reply with quote

Kiek esu girdejas tai visi tie fastum ar kitokie geliai tik nuima skausma bet negydo :]
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
Mickevicius
Meistras


Joined: 14 May 2007
Posts: 262
Posts per day: 0.06
Location: Vilnius

PostPosted: Thu, Jan 29 2009, 10:34    Post subject: Reply with quote

Prižiūrėkit raumenis - masažuokit, tempkit,tepkit - niekada neturėsite jokių achilų. Ši trauma tik dėl netvarkingų raumenų. Sveika ir patį achilą paminkštinti - mobilatas. Ypač svarbios vietos,kur jis tvirtinasi. Netingėkit ir masažuokit. Ar jau yra krepitacija - traška, sustorėjęs? Jei ne - juokas. Jei nepadės, kreipkitės pas Aleknos trenerį Živatkauską ( jei prieisit ???) - per 2-3 dienas "išgydis". Bet skaudės.
Back to top
View user's profile Send private message  
S.Kireilis
Meistras


Joined: 09 Oct 2006
Posts: 249
Posts per day: 0.06
Location: Kaunas

PostPosted: Thu, Jan 29 2009, 10:55    Post subject: Reply with quote

Pritariu. Ilgas bėgimas nualina achilus, ir jie pradeda skaudėti. Po ilgo bėgimo reikia nepatingėti padaryti tempimo pratimų ir nesmarkių šuoliukų aukštyn - suaktyvina kraujotaką aplink sausgyslę. Achilai bus visada sveiki ir stiprūs.
Back to top
View user's profile Send private message  
sniege
Naujokas


Joined: 28 Jan 2009
Posts: 3
Posts per day: 0

PostPosted: Tue, Feb 03 2009, 00:06    Post subject: Reply with quote

fastumas gydo. man ciurna patempta buvo - isgijo, mazylis kojos pirstas skiles buvo - isgijo. ziauriai geras daiktas Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message  
jack9091
Naujokas


Joined: 10 Dec 2012
Posts: 1
Posts per day: 0

PostPosted: Mon, Dec 10 2012, 09:26    Post subject: Reply with quote

Greitas isgijimas: Diclac tepalas tepi, diclac abletes gerti, dar + sildymai - greias pagijimas garanuoas.
_________________
Get the latest 640-911 exam questions and rhce exam dumps answers to practice and pass your VCP550 exam fin 1st try guaranteed.
Back to top
View user's profile Send private message  
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group