ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Treniruotes, pagreitejimai

 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nctw
Naujokas


Joined: 11 Sep 2009
Posts: 10
Posts per day: 0

PostPosted: Fri, Sep 11 2009, 14:46    Post subject: Treniruotes, pagreitejimai Reply with quote

Sveiki, internete nepavyksta rasti tinkamos informacijos, tai, galvoju cia paklausiu. Treniruojuosi pastoviai, begioju, tačiau noretusi tai daryti sistemingiau. Gal yra kokia programa/sistema? Kaip daryti pagreitejimus? Nes bloguose prisiskaičiau, kad žmonės daro ir po 5s, ir po 10s, ir po 1min. Po kiek kartu per savaite/menesi kuriuos daryti, kad gauciau didziausią naudą? Taipogi, kaip su krosais? Kiek dažnai reikia begti dideliu tempu, ir kada daryti tiesiog lengvą pasibėgiojimą?
Ačiū už atsakymus. Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
nerimka
Meistras


Joined: 05 Oct 2007
Posts: 369
Posts per day: 0.09

PostPosted: Fri, Sep 11 2009, 16:54    Post subject: Reply with quote

Netingek ir rasi. Pradziai nueik i biblioteka ir pasiskaityk knygas. Karoblio arba Skerneviciaus. Arba nieko tu neieskok, o susirask treneri. Tada galesi nekvarsinti sau galvos tokiais klausimais. Nes i tavo klausima atsakyti tai mazdaug knygos apimties ir reikia.
Back to top
View user's profile Send private message  
Rimvydas Arlauskas
Meistras


Joined: 21 Jun 2006
Posts: 295
Posts per day: 0.07
Location: Kaunas

PostPosted: Fri, Sep 11 2009, 20:47    Post subject: Reply with quote

kazkas suspazinimui yra cia: http://www.lkka.lt/~a.stasiulis/Aerob-darb-fiziologija/fcontent.html ir dar cia, bet jau kazkiek dubliuojasi, nors ne viskas: http://www.lkka.lt/~a.stasiulis/spfiziologija/fcontent.html

vietomis neissigaskite, kad nieko nera, paspausite mygtuka "pirmyn" ir info atsiras.
_________________
http://soswin193.blogspot.com/
http://www.attackpoint.org/log.jsp/user_4861
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.75
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Fri, Sep 11 2009, 23:38    Post subject: Reply with quote

Ši teorija tokius klausimus klausiančiam gali būt per daug sudėtingą, reikia jau turėti kūno kultūros bakalaurinį išsilavinimą, nes profesoriaus Arvydo Stasiulio virtualias paskaitas, kurias siūlo Rimvydas Arlauskas, jos skirtos magistrantams, o profesorių Juozo SKERNEVIČIAUS bei Povilo KAROBLIO vadovėliai yra lietuviška klasika, bet mums net sovietmetyje sportavusiems netenkino dėl pasenusios pažiūros - žinojome, kaip tie vadovėliai buvo kurpiami - juos rašė-vertė VPI studentai, kad gauti įskaitas. Twisted Evil

O šios temos autoriaus užduotas labai šaunus ir super aktualus klausimas, kurį reikia mums visiems permąstyti, ypač, dabar mūsų šalies stagnuojančiame ir smunkančiame orientavimosi sporte. Idea Idea Idea Priežastys kaip tik slypi, kad šis naujoko klausimas net mums, treneriams, nežinomas padoriai iki šių dienų. Crying or Very sad Galiu pakartoti nerimkos teiginį, kad reikia labai domėtis teorija, fiziologija ir kitais biomedicininės krypties mokslais. Todėl visų laikų geriausiu Lietuvos bėgikų treneriu buvo, būtent, gydytojas - tai dabar turintis 96 metus Viktoras BARKALAJA, išugdęs Sovietų Sąjungą olimpiaduose garsinusius Joną Pipynę, Kęstutį Orentą, Anatolijų Baranovą, olimpinį rekordininką Adolfą Aleksejūną (su juo ir aš varžiausi), o taip pat irgi buvusį slidinėjimo trasose nuolatinį mano varžovą, garsųjį maratoninką Laimutį Živatkauską - dabartinį Virgilijaus Aleknos masažuotoją.

Kad turėti šiokį tokį supratimą, ką reik pirmiau žinoti - pasiskaitykite labai nedaug mano tinklalapyje . Ten paminėjau garsųjį pasaulio rekordininką, ilgiausiai išlaikiusį pasaulio rekordą, su kuriuo Kaune kalbėjausi. Perskaitę sužinosite, kodėl jis mirė teturėjęs tik 48 m. ir kodėl žymiai daugiau už jį išgyveno buvęs jo įnirtingiausias varžovas - Melburno olimpiados sidabro medalininkas - 1970 m. WOC (orient. sporto pasaulio čemp-o) Tiuringijoje 39 m. dalyvis. Jis išgyveno žymiai ilgiau - vos ne iki 61 metų. Visa tai aprašiau, nes aš turiu jau daugiau metų ir asmeniškai rimčiau planuoju pradėti treniruotis - siekti aukštesnių rezultatų dar po kelių metų Very Happy

O nejuokaujant Lietuvoje labiausiai nusimano naujausių treniruočių teorijoje, tai geriausių bėgimų Lietuvoje organizatorius Almiras KAVALIAUSKAS iš Žiežmarių. Per vieno profesoriaus paskaitą Kazlų Rūdos girioje supratau, kad šis Javonio klubo narys turi labai gerą supratimą apie naujausius pasaulio mokslinius atradimus ištvermės srityje. Jie visiškai kitokie nei pagal pasenusius trafaretus be jokios sistemos gainiojamas mūsų jaunimas pradėjęs kapitaliai pralošinėti net mūsų kaimynams latviams, kurių treneriai jau "pagavo naują kampą". Visą tą naujausią ir pažangiausią treniravimo patirtį mums, treneriams turėtų skleisti LKKA. Bet, deja, Wink tos aukštosios mokyklos"paruoštos specialistės" nusiritimu Evil or Very Mad žymus šalyje treneris ir habil. mokslų daktaras - naujas individualiųjų sporto šakų katedros vedėjas Aleksas STANISLOVAITIS jau žada susimąstyti apie dabartinę šalies orientavimosi sporto "pedagogiką", kuri ignoruoja naujausius pedagoginės kontrolės metodus ir ignoruoja TRENIRUOČIŲ PLANŲ KOREKCIJAS. Todėl neatsitiktinai naujausios apie visatą požiūrio kūrėjas, pašalintasis iš rinktinės trenerio pareigų Edgaras VOVERIS teigia dar drasesnę idėją metodikoje atsisakyti planavimo principų - daugiau vadovautis intuicija dvasingumo ugdymo pagrindu. Bet kad suprąsti šį, lyg ir absurdu atrodantį teiginį, reikia jo kūryboje gerai suprasti argumentus, pagrįstus visiškai kitokios pažiūros į aplinką, kurios elementus jau seniai suprato pažangioji pasaulio visuomenė - jos pagrindu perdarytos metodikos duoda stulbinančius rezultatus sporte.
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
par
Patyręs


Joined: 01 Jul 2007
Posts: 50
Posts per day: 0.01

PostPosted: Mon, Sep 14 2009, 13:40    Post subject: Reply with quote

Sveikas,

Pagreitejimu buna daug ir ivairiu - viskas priklauso nuo to, kokiai distancijai yra ruosiamasi, bei koks tavo lygis.

Cia daugelis labai nori tave ishgazdint, ir pasiusti pas habilituotus daktarus ar ieskotis trenerio, taciau ishtikro, viskas yra zymiai paprasciau. Tiesiog parasysiu tau keleta pavyzdziu is mano treniruociu, kokias mums skiria treneriai:

Intervaliniai begimai: begi 10 km - 1 km begi greitai, 2 km letai, 1 km greitai - du letai

Ivairios atkarpos - eini i stadiona ir darai pvz: 6 x 400 m "dugnais" su 2 minuciu poilsio intervalais. Arba 12 x 200 .. ir t.t. ir panasiai

Tu pagreitejimu yra ivairiu, buk kurybingas, ir adaptuokis pagal savo fizini pasiruoshima
_________________
swim/bike/run
Back to top
View user's profile Send private message  
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group