ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Katinės tragedijos lygiagretės
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Nusišnekėjimai
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ričardas
Meistras


Joined: 07 Nov 2005
Posts: 410
Posts per day: 0.09
Location: Klaipėda

PostPosted: Wed, Jun 02 2010, 11:52    Post subject: Reply with quote

http://bi.gazeta.pl/im/2/7961/m7961942.pdf
Juodosios dėžės iššifravimas
Back to top
View user's profile Send private message  
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.78
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Wed, Jun 02 2010, 12:51    Post subject: Reply with quote

Pažeidimas akivaizdus kaip ant delno, nes ant šio dokumento grifo parašyta aiškiausiai:

"НЕ ПОДЛЕЖИТ РАЗГЛАШЕНИЮ"

Šį ryt Lietuvos ryte buvęs straipsnis apie pilotų keiksmažodžius pasakytus paskutinę sekundę -jie matomi išklotinėje. Po tuo straipsniu buvau parašęs savo nuomonę apie pilotų nusistebėjimą dėl rūko esančio net iki 10 val. Dėl šio neatpažinto "gamtos reiškinio" iš karto išnykusio po aviokatastrofos stebisi kai kurie meteo specialistai - apie tai teko jau skaityti, kur meteo specialistai tvirtina, kad taip gamtoje nebūna.

Bet dėl šio dokumento grifo, "Lietuvos ryto" redakcija, aiškiai, persigalvojo ir nutarė nepažeidinėti žiniasklaidos įstatymo. Todėl jau dabar šio straipsnio nėra - jau paskelbtas kitas, kad prezidento brolis nepasitiki Rusijos atlikta ekspertize.
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
melioratorius
Meistras


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 322
Posts per day: 0.09
Location: Vilnius

PostPosted: Wed, Jun 02 2010, 15:02    Post subject: Reply with quote

O gal kaip tik poliakijoje buvo uzsakyta tokia pompastiska prezo mirtis? Ziuresime, kas bus sekantis ju prezas....gal kaip tik dvynys/broliukas? Gal jis ir iniciatorius? Nes juk sakoma: nuo meiles iki neapykantos-vienas zingsnis:) O cia gi POLITIKA ir VALDZIA. Tuo pat sekmes arba nesekmes atveju visus shunis galima sukarti ant rusu, tai jau iprasta tapo. Be to rusai prie tokios politikos, buti kaltais uz viska, jau priprato ir deda skersa:) Vos ne kaip hamletas-2 Smile
Ar gera versija? Smile

p.s. dirbtini ruka rusai aerodrome sukele irgi su kgbveteranu uazukais,cia ir taip aisku:)
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.78
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Wed, Jun 02 2010, 18:56    Post subject: Reply with quote

Kas dėl rūko, tai kažkaip negirdėjau, kad vydury dienos jis netikėtai užeidinėtų. Jei rūškanas buvo rytas, tai kodėl leido rusai iš Varšuvos laineriui pakilti, kodėl aerodromo neuždarė? Rolling Eyes Tingiu dabar lakūno frazės ieškoti, kurioje jis buvo išreiškęs nusistebėjimą dėl rūko. Lai kas paiškina dėl šio reiškinio detaliau. Kartoju, tokiam civiliniam laineriui, kaip Kazlų Rūdos aerodromas leistis, kai šalia Karmėlavos - tai grubiausias, manau, skrydžių taisyklių pažeidimas. apie tai rašo nemažai. Nemanau, kad Smolenske kažkoks aerodromiūkštis geresnis nei Kazlų Rūdos buvęs strateginis ir į kurį leisdavosi Varšuvos sutarties šalių valstybinės delegacijos. Bet, atrodo, leisdavosi su kariškais lėktuvais, o ne civiliais.

Daugiau abejonių nerašysiu, bijau nusišnekėti, nes mano žinios apie lėktuvus jau gerokai pasenusios. Buvo laikai, kai atmintinai reikėdavo kalti jų charakteristikas. Bet ir kodėl staigų viražą lakūnas padarė - čia irgi daug kam paslaptis. Dėžėje labai daug triukšmų ir neatpažintų frazių. Juk negalėjo lakūnai būt mirtininkais. Negi tik jiems visą kaltę suvers? Manau, kad labiausiai atsakingais turėtų tapti tie, kurie planavo-koordinavo šį neteisėtą skrydį. Juk po avarijos ir apšvietimo sistemos aerodrome buvo staigiai renovuotos. Tai rusams labai būdinga, su jais teko dirbti prie karinės technikos. Kaip jie apie lenkus ir lietuvius nusiteikę - nacionalistų didesnių neteko matyti. Kartą prie Rezanės mušti negavau, kad esu lietuvis vien už kunigaikščio Algirdo reidus Rusijos gilumoje. O dėl Ivano Susanino operos libreto, fanatiška priešpriešą prieš lenkus buvo sovietmetyje kaitinama iki beprotybės. O šiuo metu nei kiek ne mažiau nacionalšovinizmo dvasia formuojama - tai labai aiškiai matosi iš televizijos laidų. Taip, kad rusais negali būt jokio pasitikėjimo, kai tai patys rusų demokratai kalba apie nusikalstamą - kriminalinį Putino rėžimą. Juk karas su Čečenija prasidėjo nuo nekaltų panašių teroristinių falsifikacijų - apie jas visas pasaulis žino. O karas Rusijos su Gruzija ir Lenkijos bei Lietuvos pozicija šiame kare negi neaiški? Negi Putinas mums už tai ačiū turi sakyti?
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
renvaldas
Meistras


Joined: 12 Aug 2005
Posts: 457
Posts per day: 0.1
Location: Vilnius

PostPosted: Thu, Jun 03 2010, 00:39    Post subject: Reply with quote

Ir čia galima paskaityti: http://smolensk.ws/blog/168.html
Smolenskiečiai atliko neblogą darbą, galima pažiūrėti kaip viskas atrodė.
Atkreipkit dėmesį, kad Smolensko aerouostas savo ilgiu ir pločiu yra praktiškai 1:1 kaip Vilniaus.
Tai pat gerai ir lyg logiškai paaiškintas tas nukrypimas nuo nusileidimo horizontalios trajektorijos (po kontakto su berželiu).
Aišku, ten remiamasi oficialiais šaltiniais [kuriais mes čia nekaikurie netikim]
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
melioratorius
Meistras


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 322
Posts per day: 0.09
Location: Vilnius

PostPosted: Thu, Jun 03 2010, 13:53    Post subject: Reply with quote

Idomus smolenskieciu darbas, idemiau paskaitysiu veliau, butinai.
Pirma ka pastebejau: lainerio kritimo trejektorijos komentatorius konkretus , laineris trenkesi i zeme aukstyn pilvu ir pilotai su keleiviais ZUVO nuo smugio i zeme ,korpusas subyrejo, sprogo degalu bakai...
antra: filmukai- gal esu zlibas bet saudomu zmoniu kazkaip nepastebejau..girdeti suviai ir keiksmai...Smile gal but sprogineja zuvusio konvojaus saudmenys ( esu mates -tikiu ), ar vaikomi marodieriai ( esu mates -tikiu ) esant kritinem salygom marodieriai karo lauko teismu saudomi vietoje ( nemaciau bet isivaizduoju kaip tai atrodo )
Sumodeliuokim kita scenariju: marodieriai nusitempia juoda deze ir kitus svarbiu ikalcius. Tada pasipila kolmentarai: rusai speciailiai pradanginio juoda deze ,nesaugojo katastorfos vietos ir t.t.t.tSmile vienzo sakau :rusai visada kalti Wink nors visai nesu ju gerbejas Smile
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Stankevic
Meistras


Joined: 08 Sep 2005
Posts: 308
Posts per day: 0.07
Location: Vilnius

PostPosted: Thu, Jun 03 2010, 15:55    Post subject: Reply with quote

Tikrai šiais laikais su žurnalistais problema. Manau taip yra dėl to, kad tarp jų vieni humanitarai (humanitarus dabar pagrinde tik ir priima į šį mokslą, man atrodo). Vat jie kurti, kraipyti informaciją, patikėti nebūtais faktais (kartais net pačių sugalvotais) moka, jiems gera kūryba - kaip sportininkams medaliai.
Dažnai tenka perskaityti, kai kas nors pakritikuoja Vytenį forume už tai, kad traukia nebūtų faktų.
Taipogi pats prisiklausiau "gyvojo vandens" lyrinių pasakų.
O dabar Vyteni diskutuodami Kedžio ar Katynės-2 tragedijos klausimais irgi turbūt pasitikite tuom, kas nėra įrodyta.
Pvz.
"Tiesa, dėl anksčiau rodyto video klipo su išlikusiųjų gyvų šaudymais ir girdimų lenkų prašymais nežūdyti ir jo autoriaus, Ukrainos žurnalisto Андрей Мендерей Kijeve nužūdymą, kol kas gaubia labai didelė paslaptis ir specialistai dar negali nustatyti, kad tai mėgėjiška falsifikacija."
Video klipą aš peržiūrėjau porą kartų ir nesuprantu iki šiol: kur matosi, kaip šaudomi išgyvenę lėtuvo katastrofoje? Perklausiau porą kartų - negirdėjau jokio moters balso ir pnš.

O S. Amelino bloge man viena iš labiausiai patikusių vietų buvo ši:
"<...> Т.е. Шойгу сказал, что в 10:51 пожарные расчеты уже прибыли на место катастрофы. А журналисты написали, что в это время они только еще выехали. Весьма вольный пересказ, надо отметить. Похоже, я правильно поступил, что оставил журналистику. Слишком много непрофессионализма стало в последнее время. Более того, профессионализм в этой отрасти становится все менее востребованным (IMHO). В первый день с экрана TV про Смоленск, аэродром «Северный» и т.п. неслось столько чуши, что уши вяли. Достаточно сказать, что в первый день упорно показывали карту области, где аэродром «Северный» был обозначен примерено в 80 км южнее Смоленска, потом говорили, что он на окраине Печерска и только недавно начали все-таки правильно писать и говорить, что аэродром все-таки в Смоленске, в черте города. Но на это потребовалось более 2 недель."(paimta iš: http://smolensk.ws/blog/216.html )
Tikėtina, kad taip ir buvo.
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website Skype Name
renvaldas
Meistras


Joined: 12 Aug 2005
Posts: 457
Posts per day: 0.1
Location: Vilnius

PostPosted: Thu, Jun 03 2010, 16:25    Post subject: Reply with quote

Stankevic wrote:
Tikrai šiais laikais su žurnalistais problema...

Jeigu reikalas būtų tik su žurnalistais. Juk j.dėžės negražintos, viską "tyrė" patys rusai, žuvusiųjų (ar ko ten viduje) užantspaudotuose cinko karstuose apžiūrėti neleido prieš užkasant (ar ką ten padarant).
Čia ne žurnalistinis sąmokslas. Čia valstybinis sąmokslas. Kelios valstybės yra įtrauktos irgi įdomu (rus, lenkija?, usa??, nato???, es???). Akivaizdu juk, kad dalis žurnalistų dirba sistemai, kita dalis jų yra ta sistema, dar dalis neturi informacijos, o vien "oficialią nuomonę". O mes bandome iš to susidaryti paveikslėlį. Man asmeniškai tas paveikslėlis šiuo atveju yra labai labai labai purvinas. Gal dailininkų ir nereiks laukti 70metų Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
melioratorius
Meistras


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 322
Posts per day: 0.09
Location: Vilnius

PostPosted: Fri, Jun 04 2010, 11:51    Post subject: Reply with quote

Man tai nesuprantamas zmoniu noras atidaryti cinku karstus...Ka ten pamatysi? Apdegusia nuo sprogimo ranka ar koja? Dvokiancia nuo saliaros...o gal zarnu kilograma? Laineris islakste i gabalus ir sprogo , o jie nori rasti graziu lavonu:) Renvaldai ,pamirkyk koki puskilogrami ,kad ir jautienos ar kiaulienos ( struktura panasi i zmogiena ir atsiprasau uz sventvagyste ) saliaroje ,paskrudink , pusdieni palaikyk siltai ir paziuresiu koks bus tau noras atidarineti cinko karstus....O tuos karstus gal prie smolensko ir uzkase? Smile Ar atvaziavo rusai su karstais i poliakija ir grieztai uzkase? Gal vavelyje irgi cinkuotas rusu karstas Smile nu vienzo...Smile)
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.78
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Sun, Jun 06 2010, 18:53    Post subject: Reply with quote

Visą abejonių virtinę galima paaiškinti tuo, kad neteisingos tarptautinės taisyklės įpareigojančios ekspertizes atlikinėti toms šalims, kuriose įvyksta katastrofos. Nėra išimčių valstybinėms delegacijoms. Joms, mano supratimu, turėtų būti organizuojamos tarptautinės nesuinteresuotos komisijos. Juolab, kad laineris krito tik iš keliolikos metrų aukščio. Todėl turėjo išlikti kažkiek gyvų (Olandijoje per analogišką katastrofą žuvo vos tik keli). Kadangi laineris įtartinai išmėtytas vos ne kilometro ilgyje, matomai buvo dar kokie įtaisai sprogdinę lėktuvą (tai ne mano versija). Įdomu, kas galėjo taip baisiai sudarkyti žuvusius? Shocked Todėl dabar kuo skubiausiai katastrofos vieta jau suarta, sunaikinti medžiai, kad pagal jų nuolaužas negalima būtų nustatyti trajektorijos
melioratorius wrote:
I... vienzo sakau :rusai visada kalti Wink nors visai nesu ju gerbejas Smile
Reiktų ne tautybę, o rėžimą tos tautybės kaltinti, nes patys rusai irgi nori aiškumo bei skaidrumo dėl šios katastrofos ir todėl jie labiausiai nepasitiki savo valdžios "oficialiomis versijomis" - rusųtauta pavargo nuo terorizmo, namų ir traukinių sprogdinimų, dėl kurių pradėti karai su Čečenija bei paslaptingi Rusijos demokratinių veikėjų žūdymai.

Peržiūrėjus visą pateiktą medžiagą, atsiskleidė naujausios versijos. Pasirodo, laineris berželį užkabino ne sparnu skrisdamas pakrypęs, bet skrisdamas tiesiai, prieš tai nurovęs švyturio radijo anteną, o po to tik pradėjo staigiai verstis ir tėškėsi ant nugaros. Vadinasi, nėra tos baisios kabinamos pilotams "klaidos" dėl staigaus manevro. Vadinasi, laineris buvo žymiai žemiau, nei buvo manyta. Pažiūrėjus į katastrofos vietą, akivaizdu, kad laineris buvo nukrypęs nuo leidimosi tako trajektorijos. Mat prieš taką nėra jokių medžių, o tėškėsi visai netoli tako, bet gerokai šone nuo tūpimo tako, kur miškas, o ne pavieniai medeliai. Manau, kad civilio aerodromo aplinka tokia neturėtų būti, todėl ir laikausi toliau tos nuomonės, kad delegacija negalėjo leistis į nepritaikytą aerodromą. Be to įtarimą kelia štai ši pasaka:

Для этого времени года туман явление редкое, особенно такой сильный и не рано утром, а ближе к полудню. Согласно статистическим данным, в апреле с туманом бывает в среднем 4 дня.

Об этом тумане синоптики предупреждали заранее. Туман фигурировал во всех метеосводках на 10 апреля (убедиться в этом можно в архивах прогнозов погоды, доступных через Интернет). Но по прогнозам туман должен был быть только утром, днем синоптики обещали хорошую погоду.


Причем все очевидцы отмечают одну особенность — рано утром туман не был сильным. Потом начал резко сгущаться и был максимальным в 10:30 – 11:30. А уже после 12 часов туман начал быстро исчезать и появилось солнце.
Именно в этот промежуток времени во время самого сильного тумана самолет президента Польши предпринял попытку приземлиться. Но потерпел катастрофу.
До этого утром на аэродроме «Северный» благополучно приземлился самолет с польскими журналистами. А вот после него российский ИЛ-76 Федеральной службы охраны приземлиться уже не смог и вернулся на свой аэродром.


1. Giliai suplanuotą provokaciją aš asmeniškai įžiūriu jau tame tame, kad iš Varšuvos delegacija neturėjo teisės pakilti, nes iš vakaro buvo žinomas rūkas Smolenske. Patys rusai pripažįsta apie retą meteo reiškinį, bet man labai keistas piloto nustebimas dėl rūko. Tai negi jis nepasidomėjo iš vakaro, kad bus rūkas? Juolab, kad Smolensko aerodromo aplinkos reljefas labai įmantrus, su griovomis ir jau oficialiai pripažįstama, kad
sudužusio Lenkijos prezidento lėktuvo pilotus galėjo suklaidinti 60 metrų dauba netoli oro uosto.

2. O štai, kad federalinės tarnybos ИЛ-76 nepataikė į nusileidimo taką net iš 4-ių užėjimų, tai jau pagrindinis įrodymas, kad tą lėktuvą valdė tik ką įjungtas neteisingas radijo švyturys. Vadinasi, šis Rusijos Federalinės tarnybos ИЛ-76 buvo kaip ekspermentinė žiurkė išbandant kitą radijo švyturį. Jeigu teisingai veiktų radijo švyturys, lėktuvas turėtų net per patį tirščiausią rūką nusileisti į aerodromą.

3. Nieko nuostabaus, kad po 15 min. Lenkijos Prezidento delegacijos laineris iš pirmojo bandymo (paneigus žiniasklaidos dezinformaciją, kad ne kartą bandė) nepataiko į nusileidimo tako kursą ir leidžiasi visiškai ne į taką. Juolab, kad jau oficialiai yra pripažinta, kad Smolensko dispečeriai suklaidino pilotus.

4. Kad specialiai laineris buvo suklaidintas, tai įrodo ir po katastrofos nusileidimo kurso žyminčio apšvietimo sistemos skubiai atliekami renovavimo darbai. Todėl nenuostabu, pilotai per rūką sugedusių ar specialiai neveikiančių lempų nepamatė ir todėl nusileidimo kurso nepataisė - matomai, aklai pasitikėjo radijo švyturiais. Dispečeris likus 1 min. 28 sek. iki katastrofos pranešė, kad nusileidimo takas laisvas. Vėliau, kai borto prietaisai perspėjo apie galimą susidūrimą su žeme signalu TAWS “Terrain ahead”, dispečeris du kartus patvirtino, kad lėktuvas yra ant glisados kurso ir davė komandą įjungti žibintus. 10:40:56 įvyko pirmas susidūrimas su medžiu. Tik po 6-ių sek. dispečeris davė komandą laineriui pradėti antrą nusileidimo ratą, kai liko tik 3 sek. iki lainerio susidūrimo su žeme. Taip, kad aš, kaip radiolokatorių 1960-ųjų metų specialistas, noriu paklausti - "Kodėl dispečeris sąmoningai klaidino pilotus - juk lokatoriai turėjo rodyti, kad leidžiasi ne į taką ir privalėjo matyti lainerio aukštį Question Exclamation Skaitykyte detaliau apie Smolensko aviodispečerio apgavystes. Šifruotėje dalyvavęs lenkų ekspertas aviacijos papulkininkas Bartošas Stroinijskis pareiškė, kad Rusija perdavė Lenkijai sukląstotus įrašus. Apie tai net patys rusai pyktinasi.

5. Galimai klaidinti lėktuvą buvo planuojama politiniais sumetimais - tam, kad Lenkijos delegacija skrįstų į kitą aerodromą ir tam, kad pavėluotų į minėjimą, dėl ko oficialiai nereiktų atsiprašinėti Lenkijos dėl žūdynių Katinėje. Pasiskaitykite apie Lecho Kačinskio 7 nužūdymo motyvus. Didelė paslaptis ir dėl "apdegusių kūnų", kurų kažkaip per stebuklą nesudegė žuvusiųjų kreditinės kortelės ir kuriomis "morodieriai" patuštino žuvusiųjų bankuose esančias santaupas. Ši detalė leidžia spėlioti apie kilerių veiklą katastrofos vietoje. Vokiečių pasaulinio garso ekspertas Marekas Strasenburgas-Klepčakasstenogramos įrodo žudikus. Žinomas rusų lakūnas Sergejus Veriovkinas tikina, kad lenkų žūdyme dalyvavo "aviodispečeris" iš rusiškų terbandų FSB. Galite pasinagrinėti, kaip ši FSB terbanda suchalturino stenogramą.


Dar paslaptis didelė, kodėl Donaldo Tusko vyriausybė iki šio nepareikalavo, kad prezidentinio lėktuvo katastrofą tirtų nepriklausoma tarptautinė komisija, o ne ruskių prokurorai, naikinantys įkalčius? Lenkijoje iki šiol niekas neprisipažįsta, kam šovė į galvą " geniali mintis" į vieną lėktuvą susodinti tiek daug svarbių lenkų politikos, kariuomenės, visuomenės veikėjų. Žuvus L. Kaczynskiui, D. Tuskas ir Rusijos premjeras Vl.Putinas stipriai, broliškai apsikabino. JAV prezidentas Franklinas Delano Rooseveltas sakė: „Politikoje niekas neįvyksta atsitiktinai. O jeigu taip ir atsitiko, galite drąsiai lažintis, kad tą atsitiktinumą kažkas suplanavo“.

Prisiminkime įstoriją, kai rusiškosios slaptosios tarnybos nuo Stalino laikų kitų šalių lyderius amžiams nutildo būtent per " atsitiktines" lėktuvų katastrofas. Šitaip nutildytas buvo lenkų karinis bei politinis lyderis Władysławas Eugeniuszas Sikorskis, kuris 1943 m. liepos 4 d. žuvo prie Gibraltaro nukritus lėktuvui. Jis kaip tik trukdė Maskvos planams įsiviešpatauti pokario Lenkijoje ir visoje Rytų Europoje. Apie šio politinio veikėjo tragediją nagrinėjau fotostendus Krokuvos gatvėje, kai keliavau dviračiu iš WOC-08 Olomouce. Ten, kur mano auklėtinaims 1978 m. teko startuoti visasąjunginės "DR" pirmenybėse; netoli Briansko 1944 m. rugjūčio 26 d. sudužus lėktuvui, galvą padėjo Bulgarijos komunistų partijos CK sekretorius, idėjinis bolševikas Stankė Dimitrovas. Ta katastrofa palaidojo beveik visą tuometinę bulgarų kompartijos vadovybę. Tai leido Stalinui į Bulgarijos, ką tik atsidūrusios Kremliaus įtakos sferoje, valdžios viršūnę pasodinti gerokai praktiškesnį veikėją, įtariamą Vokietijos Reichstago padegėją Georgijų Dimitrovą.

Stankevic wrote:
dabar Vyteni diskutuodami Kedžio ar Katynės-2 tragedijos klausimais irgi turbūt pasitikite tuom, kas nėra įrodyta.

Kai įrodymai kląstojami, tai jų išaiškinimui reikalingi atgamtiški jausmai ir išminties dėka privalu logiškai mąstyti.


Užtenka taip rankas palaikyti, kad gautų smegenys informaciją iš aplinkos dvasingumo sąsajų dėka
.


Kad Drąsiaus Kedys buvo nužūdytas kaip tik po Katinės-2 įvykių, tai labai gudrių struktūrų braižas. Dabar mano ši versija tvirtinasi, nes mažosios Deimantės trečias prievartautojas Aidas jau beveik išaiškintas - įtarimas mestas VSD 9-tojo skyriaus viršininkui Aidžiui Mieželiui; buvusio prezidento Valdo Adamkaus artimajam. Turint omenyje, kad 9-tas VSD skyrius, tai VISUOMENINIAI IR POLITINIAI PROCESAI, todėl neatsitiktinai pasinaudota Katines tragedija, kad pačiu laiku išmesti lavoną tėvelio, kuris išdrįso ginti savo dukrelę.

Kalbėjau su Kedžių-Venskų artimaisiais. Jie įsitikinę, kad jei šis pareigūnas nekaltas, tai jis nesislapstytų, nepersidažinėtų plaukų ir neslėptų savo veido, o oficialiai kreiptųsi dėl šmeižto. Bet, pasak Deimantės globėjų, mažylė, tikrai, atpažintų prievartautoją. Jau fotorobotas jo sudarytas. Dėl šio VSD pareigūno jau "Ekspertai.eu" kreipėsi į gen.prokoratūrą, VSD direktorių, į Teisingumo ministrą, o taip į Prezidentę Dalią Grybauskaitę, Seimo pirmininkę Ireną Degutienę ir Vyriausybės vadovą Andrių Kubilių bei visus Seimo narius. Taip, kad laukia mūsų valstybės naujas brandos egzaminas.
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
melioratorius
Meistras


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 322
Posts per day: 0.09
Location: Vilnius

PostPosted: Mon, Jun 07 2010, 08:54    Post subject: Reply with quote

Ankstyvoje krikščionybeje, Europoje, taip laikomas rankas dar pridegindavo raudonai ikaitusiu metalo strypu ( delnus ). Jeigu per tris dienas žaizda neužgydavo , vadinasi -kaltas ...toliau samdomas budelis pagal miestelenu pageidavima pasmertaji ketvirčiuodavo, geresniu atveju kirsdavo makufeli ar pakardavo ,o jeigu susijes su pikta dvasia- skandindavo.. labai geras metodas nustatineti teisinguma...anot vytenio verta pabandyti Smile Nes labai pigus ir greitas teisybes nustatymo variantas:)
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.78
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Mon, Jun 07 2010, 10:12    Post subject: Reply with quote

Dabar ne ankstyvoji krikščionybė. Atkreipiu dėmesį į naują rankų laikymo techniką maldos metu. Kad giliau suprasti, eikite pagal nuorodą toliau, o tada komentuokite. Apie pasaulyje jau mokslo nagrinėjamą VIZULIZACIJĄ, apie kurią per seminarą OS visuomenei JUNESCO filmus demonstravo pašalintasis treneris Edgaras (panašiai, kaip pašalintasis prezidentas Paksas Twisted Evil ) - čia plačios ir visai kitos temos nepradėsiu. Tik pridursiu, kad ekstrasensų, burtininkų, šamanų savybes galima ugdyti - šią žmonijos paslaptį jau pradeda aiškinti mokslas. Todėl būtų absurdas, kai nebūtų išaiškinti kląstingiausi nusikaltimai. Tobulos demokratijos sąlygomis VALSTYBINES FALSIFIKACIJAS regsti darysis sunkiau. Žiūrėkime, kaip vis po truputi kaip yla iš maišo lenda Katynė-2.
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
melioratorius
Meistras


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 322
Posts per day: 0.09
Location: Vilnius

PostPosted: Fri, Jul 30 2010, 10:13    Post subject: Reply with quote

tema apie vilniaus krasta:
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/istorija_ir_archeologija/S-14071/straipsnis?name=S-14071&l=2&p=1

ypac pamokanti pastraipa:

Priežasčių, kodėl Lietuvos kaimiečiai nenorėjo gyventi sostinėje, buvo daug.

Lietuviai, ypač kaimiečiai, Vilniuje jautėsi atsidūrę svetimame mieste: svetima kalba, svetima, net priešiška aplinka. Pasak liudytojų, dažnas lenkas 1945 m. pavasarį „atvykėliams“ lietuviams tėkšdavo į akis: „Be reikalo jūs čia atvažiavote. Jūsų tėvynė čia niekada nebus. Jūs galvojate, kad atėjo rusas, tai ir viskas. Prisiminkite – mūsų ranka stipri. Mes čia dar ateisime, tada jūs mums bučiuosite rankas ir kojas.“71




tesiasi ir poliaku tuskes kritimo istorija.....
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis
Meistras


Joined: 25 Aug 2006
Posts: 3200
Posts per day: 0.78
Location: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PostPosted: Fri, Jul 30 2010, 22:04    Post subject: Reply with quote

Manyčiau, kad po nelabai gražų netolimos praeities šiukšlyną kapstytis nelabai korektiška, ypač, dabar, kai visiškai kitokios Lietuvos-Lenkijos santykių realijos. Aukščiau melioratoriaus nuorodoje straipsnis pernelyg tendencingas, kvepiantis praeities naftalinu. Nesvetingumą lietuviams iš "lenkų" pusės, paprastai demonstruodavo tik TUTEIŠIAI, t.y. prastos reputacijos buvę lietuviai, norintys tapti ponais ar prie jų prisilaižyti, atįsiūsakė lietuvybės ir tapę "lenkais". Apie tuteišius net patys lenkai nekokios nuomonės. Wink

Tikri lenkai-inteligentai nuo praeities buvo garbūs ir visad svetingi. tas pat ir dabar. Tai gali paliūdyti tik ką įvykusio masinio dviračių žygio "Kazlų Rūda - Griunvaldas" dalyviai, kur Žalgirio mūšio lauke buvome susitikę su ne viena Lietuvos dviratininkų grupe, o taip pat pakelyje pabendravome ir su Baltarusijos dviratininkais, kuriems Griunvaldo (Tenenbergo) mūšio reikšmė ypatingai reikšminga, o baltarusiams mūsų Didysis Vytautas, tai vos ne šventasis.


Apie lenkų svetingumą dar pateiksiu daugiau pavyzdžių, kuriuos patyriau trijose savo kelionėse dviračiu Lenkiją, išpedaliavęs skersai, aplinkui ir išilgai. Ypač dabar, kai tik vakar palikau Lenkiją. Apie tai dar rašysiu greitai ČIA

melioratorius wrote:
... tesiasi ir poliaku tuskes kritimo istorija.....

Labai taikliai pasakyta.


Kaip tik šiandieną plaukdamas skerasai Baltiją, laivo bare per televiziją stebėjau reportažą, kaip patys lenkai gėdijasi dėl Katynės-2 tyrimų eigos.

Teko man asmeniškai diskutuoti tuo klausimu su gana kompetitingais, kurie įsitikinę, kad žuvęs prezidentas norėjo suvienyti Estiją, Latviją, Lietuvą, Ukrainą, Čekiją, Baltarusiją, ir, ypač, Gruziją, kad susidarytų naujas ekonominis-politinis blokas atstovėsiantis rusiškajam imperializmo blokui. Daug kas mano, kad už katastrofą turi būti atsakingi Tuskas ir Komarovskis, juos norima patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Beje, apie pastarąjį (naująjį prezidentą) sklinda Lenkijoje nelabai grtažios kalbos. Neva, jis neturi jokios apsiskelbtos bajorystės šaknų esančių Lietuvoje (Rokiškyje). Bet tai neaskaluosiu-nes duomenų asmeniškai neturiu.

Galiu pasakyti, kad Griunvalde mūšio lauke buvau susitikęs su vienu buvusiu Smolenske per katastrofą, kuris bendravo net su premjeru Tusku ir fotografavo visus medžius, kuriuos nukirto katastrofą patiriantis laineris. Bet apie jo kitokią nuomonę papasakosiu vėliau, nes jau temsta ir reikia pradėti minti pedalus -ieškoti vietos kur stoti nakvynėi. Twisted Evil

Ystad (Skanijos kraštas), Magdonaldas
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
melioratorius
Meistras


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 322
Posts per day: 0.09
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, Aug 03 2010, 08:10    Post subject: Reply with quote

o po sovietu istorini siukslyna tau kapstytis nepaduoda naftalinu? baltijos ir kaukazo tautu vienytojas Smile) tokius kaimo naivuolius kaip tu vyteni poliakai suko ir suks aplink pirsta....

o kad tuskes kritimo uzsakovu reikia ieskoti pacioje poliakijoje tau sakiau jau pries pora menesiu...atrado mat naujiena. kgbveteranu specialistas:)
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Nusišnekėjimai All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group