ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Takas 2010
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> OS kalnų dviračiais
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Maliusionis
Vidutiniokas


Joined: 18 Oct 2006
Posts: 31
Posts per day: 0.01

PostPosted: Mon, Jun 28 2010, 22:29    Post subject: Reply with quote

Praktiskai, matyt, ir kiti LTU vyrai (pavardes dbtope) remia Petro pasisakyma. As tai taip. Tokiu nuobodziu trasu su tragiska keliu gradacija seniai beteko matyti. As, jei buciau norejes, MTB kroso varzybeles buciau pasidares ir kur nors tarp Vilniaus ir Kauno. O norejosi, kaip tai OSKD rimtose varzybose sudalyvauti.
Labai jau nustebimo persekiojimo rungtis. Starte saugoti markiruote begancius vaikucius, o finisuoti kazkur gludumoj. Ta pati ilgos tarsos finiso vieta juk niekam netrukde- buvo visiskai idealu visiems parodyti dviratininku finisa
Back to top
View user's profile Send private message  
Mickevicius
Meistras


Joined: 14 May 2007
Posts: 262
Posts per day: 0.06
Location: Vilnius

PostPosted: Mon, Jun 28 2010, 23:56    Post subject: Reply with quote

Prašydamas pastabų, neturėjau mintyje, kad ką nors reikėtų įžeidinėti. Kiek atsimenu, iš OS tikrai niekas turtų dar nesusikrovė. Jei mes naudosime tokius išsireiškimus, greitai nebeliks nei distancininkų, nei organizatorių...Korektiškiau ir konkrečiau, prašom...
Back to top
View user's profile Send private message  
balmis
Naujokas


Joined: 16 Jun 2006
Posts: 16
Posts per day: 0
Location: lietuva

PostPosted: Tue, Jun 29 2010, 00:13    Post subject: Reply with quote

Visapusiskas pritarimas petrui!
keliai suzymeti belekaip!
na ir finisas paskutine diena kur aplenkt neimanoma buvo tragiskas.
palapiniu miestelis super Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
Mobcas
Patyręs


Joined: 14 Feb 2007
Posts: 47
Posts per day: 0.01

PostPosted: Tue, Jun 29 2010, 09:21    Post subject: Reply with quote

Pratęsiant Petro mintį, dėl keliukų gradacijos. paėmus 2008 metų čia vykusiu varžybų žemėlapį matosi aiškus skirtumai reikšmingose orientavimuisi trasos vietose, naujojo žemėlapio nenaudai. Jeigu pritrūkta laiko pereiti visus keliukus, manau, buvo galima pasižiūrėti i senąjį žemėlapį, kuriame keliukai realybe atitiko kur kas geriau, negu žemėlapyje kuri gavome.. Antros dienos prie pirmo KP įstrižai einanti proskynėlė pažymėta lygi proskynai, ant kurios stovėjo kp, taip nebuvo, iš 11 į 12 keliukai pro kairė ir dešinę atvaizduoti kaip tokie pat, variantas pro dešine atrodo kur kas geresnis, tačiau keliukas pro dešine realiai vos matomas ir sunkei pravažiuojamas, privirtę rąstu, kurie nepažymėti (nors ant 2008 metų žemėlapio tie rąstukai pažymėti) ir keliuko gradacija skyrėsi..
Back to top
View user's profile Send private message  
Bestpetras
Meistras


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 786
Posts per day: 0.15
Location: Klaipėda - Vilnius

PostPosted: Tue, Jun 29 2010, 09:24    Post subject: Reply with quote

Situacija primena pernai metus, kai kilo daug diskusiju del Rieses zemelapio, po begiku cempionato.
cia http://osport.lt/forum2/viewtopic.php?t=2974&postdays=0&postorder=asc&start=75 galite perksaityti "puolimo-gynimo" diskusija, kartotis nera prasmes.
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
S.Kireilis
Meistras


Joined: 09 Oct 2006
Posts: 252
Posts per day: 0.06
Location: Kaunas

PostPosted: Tue, Jun 29 2010, 12:01    Post subject: Reply with quote

Dviratininkų noras važiuoti kuo sudėtingesnes ir įdomesnes trasas yra visai suprantamas. Vertinant tuo požiūriu, pastabos iš esmės yra teisingos.

Iš trasų rengėjo varpinės atrodo taip. Mes naudojome visą Tengrio KP stovų resursą - 80 vnt. Iš jų 60 buvo skirta bėgikų trasoms (jų buvo apie 15 kartų daugiau negu dviratininkų), 20 - dviratininkų trasoms. Su tais 20 KP reikėjo suplanuoti 3 dviratininkų trasas su bėgikams pritaikytais startais ir finišais. Labanoro miške kelių tinklas nėra toks tankus kaip kokiuose Vilniaus parkuose, jo negali patankinti kaip kad žiemą vėžių tinklo. Su vidutinio tankumo vėžiu tinklu didelio trasų sudėtingumo nepasieksi, be to planavimą ribojo dideli ežerai, turintys vienintelius apvažiavimo kelius, nesinorėjo vesti trasų per Žiežulių ir Papūgžlynės sodybas. Tai sąlygojo šių metų dviratininkų trasų planavimą.
Vertinimas, aišku, individualus dalykas, bet nesutikčiau, kad jos buvo blogos. Blogos trasos tada, kai punktai stovi ne savo vietose arba kai išvis jų nėra, kas nors nuneša. Jas vertinčiau kaip vidutinio sudėtingumo. Buvo stengtąsi planuoti, kad visur būtų bent du galimi kelių variantai, jei dalyvių nuomone tas ne visur pavyko, tai ir įveikiant tą vienintelį dominuojantį variantą irgi reikėjo pasiorientuoti, kuriuo keliu pasukti, kur išsukti. Nebuvo tiesaus važiavimo proskyna. Aišku, šiuose miškuose buvo ir geresnių trasų.
Dėl išvirtusių medžių ant kelių. Žemėlapiai buvo pradėti atnaujinti praeitą rudenį. Visi pastebėti medžiai ant kelių buvo žymimi. Pavasarį jų nebeliko, tada buvo nustota išvis juos žymėti, nes miškininkai ar vietiniai pravažiuodami juos nupjaudavo. Pavasarį proskynos ariamos, medžiai irgi nupjaunami. Ta informacija būtų teisinga, jei pereitum ar pravažiuotum visus kelius maždaug savaitę prieš varžybas. Tam nebuvo laiko, nematau ir prasmės. Būtų "sumedžiotos" kelios išvartos, kurioms įvekti dviratininkai sugaišta kelias sekundes - plonesnius peršoka nesustodami, storesnius ar šakotus apvažiuoja arba vikriai perkelia dviračius. Panašiai laikas gaištamas ir apvažiuojant didesnes balas, kurių šį sykį buvo nemažai, o jos visai nežymimos. O visiškai užvirtę ar užaugę keliai buvo pažymėti sunkiai pravažiuojamu ženklu.
Pamenu 2004-aisiais Take dviratininkai važinėjo su bėgikų žemėlapiais ir viskas buvo gerai, o dabar spec. žemėlapiai ir negerai. Aišku, ši OS atmaina sparčiai vystosi. Ateities tendencijos, manau, tokios: bėgikų ir dviratininkų varžybos kartu nebebus vykdomos, dviratininkų trasas planuos patys dviratininkai, kaip geriausiai išmanantys jų specifiką.
Back to top
View user's profile Send private message  
Karolina Mickevičiūtė
Meistras


Joined: 06 May 2006
Posts: 224
Posts per day: 0.05
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, Jun 29 2010, 15:20    Post subject: Reply with quote

As nedalyvavau, bet i akis krinta vienintelis dalykas - is kai kuriu puses nemandagus snekejimo tonas. Mes - viena kompanija, ir labai riboto dydzio, ir tokia liksim kol uzsiiminesim situo sportu.
As turbut irgi labai pykciau del gradacijos dalyku, nesuzymetu medziu ir tt. Manau, jei varzybos apskritai daromos, rasti laiko praeiti (ar pravaziuoti, kas butu greiciau), butinai reikia. Nenuostabu, kad daugelis nori sitoj vietoj didesnes atsakomybes pries dalyvius.
Apie praeiti kalbeti apskritai neverta. Mes ambicingi sportininkai ir lygiuojames i pasaulio elita, Lietuvoje mtbo lygis negali skirtis nuo kitu saliu, nes nepasiruosim...

Taures organizatorius isvykes, nezinau ar atsakyti apskritai kazka gales.

O rinktines nariams linkiu islaikyti stipria sveikata ir gera motyvacija! Isvykimas pasaulio cempionata jau liepos 8 d.
Iki! Smile
Back to top
View user's profile Send private message   Skype Name
Mickevicius
Meistras


Joined: 14 May 2007
Posts: 262
Posts per day: 0.06
Location: Vilnius

PostPosted: Tue, Jul 06 2010, 19:56    Post subject: Reply with quote

Viena aišku - dviratininkai nebegali ir nebenori važiuoti tokių trasų kaip prieš keturis metus. Tai gerai. Kaip galima tobulėti be gerų žemėlapių ir distancijų. Bet prie gero greitai priprantama ir suprantama kaip savaime suprantamas daiktas. Čia maždaug taip, kai anksčiau gyvenome truputį geriau, o dabar jau blogiau. Nebenorime... Ką kaltinsime - LOSFą, valdžią, seimūnus, kubilą ? MTBO dar nepasiekė tokio profesionalumo, finansavimo lygio, kad galėtume kažko kategoriškai reikalauti. Galima moralizuoti, prašyti, apeliuoti į sąžinę ir profesionalumą. Senais laikais kiekvienas save gerbiantis orientacininkas laikė garbės dalyku padaryti žemėlapį. Apie kokius nors rimtesnius pinigus kalbos būti negalėjo. Dažnai kelionpinigiai viršijo gautas pajamas. Bet tu padarei kažką svarbaus, reikalingo ir vertingo.... Chebra tave vertino. Dabar pas mus kapitalizmas ir niekas be babkių piršto nenori pajudinti. Ir be nemažų...Pagarba vertinama pinigais. Manau Saulius čia teisus - ateina laikas ir dviratininkams parodyti kuo jie gali prisidėti prie savo sporto vystymo. Devis išmetė mintį, kad reikalingas inspektorius dviratininkas. Bet ar atsiras norinčių? Kitais metais vyks naujas varžybų sezonas - prašom, jau galite pradėti koreguoti žemėlapius - čia sąnaudos žymiai mažesnės, nei darant bėgikams. Be to manau, žemėlapių savininkai tikrai mūsų pagailės ir leis naudoti jų žemėlapius. Tarkitės.
Jokiu būdu nenoriu pateisinti S. klaidų. Argumentas, kad trūko KP nerimtas. Nusipirkite 1000, jei to reikalauja rinka. Bet kitą vertus, be visuomeninio palaikymo šiam sportui bus sunku tobulėti.
Back to top
View user's profile Send private message  
Bestpetras
Meistras


Joined: 02 Apr 2004
Posts: 786
Posts per day: 0.15
Location: Klaipėda - Vilnius

PostPosted: Wed, Jul 07 2010, 10:11    Post subject: Reply with quote

Zemelapiu bus Exclamation Per Lietuvos taure Siauliuose nauja 4x2 gradacija ir trasos su keliu zymejimu paciu dviratininku. Taip pat Lietuvos ultralongo cempionatas Plateliuose tokia pat gradacija.
Visus kvieciame dalyvauti.

P.S.: pasikartosiu - liepos 8d., Labame ryte, reportazas apie OSKD 6val.24min ir 8val6min.
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> OS kalnų dviračiais All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group