ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 DUKDUK   IeškotiIeškoti   Narių sąrašasNarių sąrašas   Vartotojų grupėsVartotojų grupės   RegistruotisRegistruotis 
 AprašymasAprašymas    Tikrinti asmeninius pranešimusTikrinti asmeninius pranešimus   PrisijungtiPrisijungti 

Lietuvos taurė 2016

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> OS kalnų dviračiais
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
V.B.
Meistras


Prisijungė: 2006 02 15
Pranešimai: 902
Pranešimų per dieną: 0.17
Miestas: vilnius

PranešimasParašytas: 2016-10-12, 16:31    Rašyti temą: Lietuvos taurė 2016 Atsakyti su citata

Trasų parametrai:
1 diena
BM14 10.6km 19kp
BM16 12.1km 20kp
BM40 17.6km 25kp
BM50 15.6km 25kp
BME 22.1km 30kp
BW16 9.4km 19kp
BW40, BW50 12.4km 19kp
BWE 16.8km 25KP

2 diena
BM14 7.5km 19KP
BM16 8.8km 20KP
BM40 12.7km 23KP
BM50 11.2km 21KP
BME 15.4km 27KP
BW16 6.2km 13KP
BW40, 50 9.1 km 21KP
BWE 12.3km 24KP
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ] Apsilankyti vartotojo tinklapyje Skype vardas
Kęstutis
Patyręs


Prisijungė: 2009 02 12
Pranešimai: 64
Pranešimų per dieną: 0.02
Miestas: Alytus

PranešimasParašytas: 2016-10-16, 20:05    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Pirmiausiai noriu padėkoti "Šilo" klubui už atliktą didelį darbą pravedant vienas didžiausių metinių orientavimosi varžybų - Lietuvos orientavimosi taurę. Kas patiko: viskas laiku ir vietoje, nauji miškai, pakankamai įdomios vietovės, sklandi organizacija. Kas nepatiko:jau daugelyje OSKD varžybų žemėlapiai rengiami pagal negaliojančias 2000 metų OSKD taisykles. Turiu galvoje KP ir juos jungiančių linijų storius, kurie turi būti 0,6 mm, kaip ir platesnis nei 1,5 m kelias nesvarbu ar ištisine linija ar punktyru. Dabar KP ir juos jungiančios linijos yra 0,35 mm, kas važiuojant sunkiai matosi. Tas pat ir su KP ir jų eilės Nr. turi būti 4 mm aukščio ir 0,6 mm storio, KP diametras 5,5-6 mm storis 0,6 mm. Pirmą dieną KP eilės numeriai teisingi, antą ne. Dėl keliukų gradacijos atskira kalba, tai labai sunkiai pasiekiamas dalykas,nes kartais važiuojant tuo pačiu keliuku į skirtingas puses gradacija gali atrodyti skirtinga. Dar vienas dalykas iš antros dienos žemėlapio: OSKD varžybose dalyvauju virš 10 metų, bet dar nebuvau matęs žemėlapio kur punktus jungianti linija kirstų kitą punktą per pusę BM 50 žemėlapis 7-8 KP jungianti linija kerta 4 KP.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ] Skype vardas
tms
Meistras


Prisijungė: 2006 05 13
Pranešimai: 192
Pranešimų per dieną: 0.04
Miestas: Kaunas

PranešimasParašytas: 2016-10-17, 12:25    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ačiū už varžybas, už naują žemėlapį! Smagu, kad bekontaktis atsižymėjimas tampa standartu. Labai ačiū Kęstučiui už konkretų linijų storio standarto įvardijimą, reik tikėtis pagaliau trąsų planuotojai jį išgirs ir įsimins, nes tai pastovi problema net ir Lietuvos čampionate. Nereikia išradinėti dviračio su linijų storiu, tiesiog naudotis esamu standartu. Tiesa, man asmeniškai kur kas aiškiau kai yra taškas punkto centre, nereikia gaišt papildomų sekundžių bandant tiksliai įvertinti centro vietą sudėtingesniuose KP, deja mūsuose tie taškai jau seniai nunykę, nors standartas palieka laisvę naudoti tašką ar ne.
Dar smulkus pastebėjimas: vakar prie 200KP buvo surengtas testas "ar tilpsi tarp dviejų stotelių". Deja, ne visi jį praėjo Smile Prašymas dviračiams tarp stotelių palikti bent 1.5m tarpą.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą  
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> OS kalnų dviračiais Visos datos yra GMT + 3 valandos
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005