ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

medicina
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės
View previous topic :: View next topic  
Author Message
scopy
Meistras


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 336
Posts per day: 0.07
Location: Vilnius

PostPosted: Wed, May 17 2006, 11:39    Post subject: Reply with quote

Trumpai papasakosiu, kaip baigėsi mano sąnario ligos. Ogi tūpiausi su vaiku ant rankų ir kaip trekštelėjo kažkas kelyje, tai vos nenugriuvau. Užtat visų skausmų kaip nebūta. Vėl bėgioju (trasomis ir laiptais) Smile
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
nerce
Meistras


Joined: 01 Apr 2004
Posts: 304
Posts per day: 0.06
Location: Vilnius

PostPosted: Wed, May 17 2006, 16:17    Post subject: Reply with quote

Tai vaikas tave pagyde Very Happy jis zinojo ka daryt, pat geriausias gyditojas Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
Guest





Posts per day: 1.23

PostPosted: Wed, May 17 2006, 16:20    Post subject: Reply with quote

Dievulis
Back to top
Vytenis
Guest




Posts per day: 1.23

PostPosted: Fri, May 26 2006, 09:47    Post subject: Reply with quote

scopy wrote:
Trumpai papasakosiu, kaip baigėsi mano sąnario ligos. Ogi tūpiausi su vaiku ant rankų ir kaip trekštelėjo kažkas kelyje, tai vos nenugriuvau. Užtat visų skausmų kaip nebūta. Vėl bėgioju (trasomis ir laiptais) Smile


Na, nerce, tai kas pas mūsų mielą scopy ten kelyje trakštelėjo ir ar tikrai jau jis vėl bėgioja? Ar jau įveikei, nerce, kelio sąnario mokslus? Tai kaip su tuo kelio sąnariu. Question Klausiu abiejų, nes tai labai įdomus atvejis. Idea
Back to top
scopy
Meistras


Joined: 16 Dec 2005
Posts: 336
Posts per day: 0.07
Location: Vilnius

PostPosted: Sat, May 27 2006, 11:47    Post subject: Reply with quote

Jo, bėgioju, ir masinėse pasirodau, prabėgau kiek ten, apie 7-8 km ir viskas OK, kaip sakoma, jokios įtampos. Aišku, vis "pasiklausau", ar koja neaimanuoja, bet atrodo vėl susišnekam Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ]
makeris
Meistras


Joined: 24 Dec 2005
Posts: 971
Posts per day: 0.21
Location: siauliai-vilnius

PostPosted: Sat, Jun 03 2006, 14:57    Post subject: Reply with quote

Galiu pasakyt tokiu atweju kad labai pasiseke. Gal galit kas papasakoti kokius pratimus reikia daryti norint stiprinti koju raiscius? busiu labai dekingas
_________________
tinginys visais atvejais
Back to top
View user's profile Send private message   Visit poster's website
Vytenis KELIOstiprinimui
Guest




Posts per day: 1.23

PostPosted: Thu, Jun 08 2006, 11:44    Post subject: Reply with quote

STIPRINKIME PER VISĄ SKERSPJŪVĮ VIENODAI

Kelio raiščiui stiprinti pratimą geriausiai atlikinėti ant pakylos (kad ir ožio) prie gimn.sienelės su ranka viena prisilaikant ir daryti ilgalaikius su užlaikymais atsitūpimus - išsitiesimus ant vienos kojos, kitą koją ištiesus ir dar svarstį (vienpūdę ar dvipūdę) ant čiurnos pakabinus.

Pritūpimus būtina daryti su užlaikymais po kokia 10 sek. įvairiuose tūpimo ir atsikėlimo kampuose. Vienas pritūpimas ir atsikėlimas daromas kur tai apie 1 min. Įvairiuose kampuose užlaikymai reikalingi, kad būtų jaudinami giluminiai raiščių sluoksniai. Jei darysime staigius pritūpimus iš eigos, tai tada stiprės tik išoriniai raiščių sluoksniai, dėl ko bus pažeista raiščių tvirtinimo harmonija ir nevienodai išsivystę raiščiai ar raumenų grupių vidiniai sluoksniai per visą jų skerspjūvį, sukelia traumatizuojančius poveikius. Taigi traumas gali sukelti ne tik silpni, bet ir per dėm stiprūs raumenų sluoksniai ar grupės, kai jų atžvilgiu yra kitos (kad ir antagonistinės) per silpnos grupės.

Tokiu pat panašiu principu daromi ir nugaros bei pilvo presui stiprinti pratimai nuo ožio už gimn.sienelės skersinio čiurna užkabinus ir štangos lėkštę ant pečių ar krūtinės pasidėjus. atsilenkimai taip pat su užlaikymais įvairiuose kampuose. Tik pilvo presui atsilinkinėti tik tiek, kad būtinai pilve būų raukšlė. Kitaip (per daug išsilenkus - atsilenkus) dėl nesuformuotų dar raumenų galima pažeisti stuburą. Tik jokiu būdu nedaryti pratimų iš eigos, tokių, kaip akademistų irkluotojų, nes jų nugaros dėl pažeistos harmonijos yra labai silpnos ir po sportavimo labai yra su jais daug problemų, kaip juos reabilituoti po sporto, kad išlyginti raiščių pažeistą disharmoniją ir raumenų vienodai paskirstytą skaidulų skerspiūvį.
Back to top
RMS
Guest




Posts per day: 1.23

PostPosted: Tue, Jun 13 2006, 15:40    Post subject: Reply with quote

Jei jau cia vardinam savo problemas, tai ir savaja pasakysiu, gal galesit ka nors patarti... Smile

Pora dienu intensyviau pabegiojus, kazkaip netiketai pradejo skaudeti vienos kojos blauzda - kazkur per viduri, gal siek tiek arciau kelio, is prieko, prie kaulo. Begti galiu, bet pradzioje kol prasimankstina slubuoju, bet paskui skausmas aprimsta. Vaikstant taip pat norisi slubuoti, nes siek tiek skauda... Anksciau nieko panasaus nera buve... Jau kokios 3 dienos nepraeina, nors gal siek tiek jau ir mazeja, ypac pasedejus/pagulejus ilgiau skausmas astresnis buna... Bet skauda tik einant/begant, jei koja ramiai (sedint ar gulint) jokio skausmo nesijaucia...

Gal zinote, kas cia man bent galetu buti ir kuo tai gydyti?

Ar dar man cia palaukti keleta dienu ar jau skubet pas gydytojus?
Back to top
Hobitas
Meistras


Joined: 01 Apr 2004
Posts: 473
Posts per day: 0.09
Location: VILNIUS

PostPosted: Tue, Jun 13 2006, 16:06    Post subject: Reply with quote

Jei skaitai angliškai, štai nuoroda: http://www.pponline.co.uk/encyc/0161.htm
Jei trumpai tai po begiojimo šaldyk, kurį laiką venk kalnų, arba ilsėkis kol visai neskaudės. Atšaldęs patepk prieš uždegiminiais tepalais(aš naudoju diclac'ą). Kai nustos skaudeti neužmišk tampytis.
_________________
okfortuna.lt
Hobitas training log
religija
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website
RMS
Guest




Posts per day: 1.23

PostPosted: Tue, Jun 13 2006, 16:19    Post subject: Reply with quote

Hobitas wrote:
Jei skaitai angliškai, štai nuoroda: http://www.pponline.co.uk/encyc/0161.htm
Jei trumpai tai po begiojimo šaldyk, kurį laiką venk kalnų, arba ilsėkis kol visai neskaudės. Atšaldęs patepk prieš uždegiminiais tepalais(aš naudoju diclac'ą). Kai nustos skaudeti neužmišk tampytis.


Kazin patepimui tinka "LIOTON 1000 GEL"?
Back to top
Guest





Posts per day: 1.23

PostPosted: Tue, Jun 13 2006, 16:23    Post subject: Reply with quote

[quote="RMS"][quote="Hobitas"]Jei skaitai angliškai, štai nuoroda: http://www.pponline.co.uk/encyc/0161.htm

Ir dar, nelabai ten gerai supratau, bet cia kaip suprantu kazkoks raumens patempimas ar kazkas kito?
Back to top
Hobitas
Meistras


Joined: 01 Apr 2004
Posts: 473
Posts per day: 0.09
Location: VILNIUS

PostPosted: Tue, Jun 13 2006, 16:42    Post subject: Reply with quote

Lietuviškai tai čia antkaulio uždegimas. O kas tai yra nelabai žinau Embarassed Rašau tik tai kas man padėjo Smile

Lioton 1000 preparatas kraujotakai gerinti, nuo uždegimo nepadės. Gali naudoti emokso geli ar fastum geli, bet diclakas yra stipresnis. Čia geriau pakonsultuos vaistininkas.

Dar viena nuoroda: http://www.drpribut.com/sports/spshin.html
Čia gal paprasčiau paaiškinta.
_________________
okfortuna.lt
Hobitas training log
religija
Back to top
View user's profile Send private message [ Hidden ] Visit poster's website
Zirzle
Patyręs


Joined: 31 Mar 2004
Posts: 74
Posts per day: 0.01
Location: Grybaltos

PostPosted: Tue, Jun 13 2006, 22:21    Post subject: Reply with quote

Antkauliai dazniausiai uzsiliepsnoja: arba del per didelio kruvio, arba/ir del netinkamos dangos, arba/ir dangos pakeitimo (po ziemos kietosios dangos perejus ant minkstos misko samanikes).
Gydyti patartina: arba nesportuot, arba/ir tepaliukais tokiais kaip: traumel, emox, skystalu dimexid (kazkas panasaus, bet kiek zinau, sitas tai is apyvartos isimtas), arba/ir fizioterapijos.
Negydant pasekmes: arba praeina, arba isauga i umini uzdegima.
_________________
Grybauti geriau nei negrybauti
Back to top
View user's profile Send private message  
Guest





Posts per day: 1.23

PostPosted: Wed, Jun 14 2006, 09:30    Post subject: Reply with quote

Angl. shin split arba liet. antkaulio uzdegimas - mano supratimu tai pazeidimai raumens strukturoje. Ne patempimas, o ivairus itrukimai, arba paciame raumenyje, arba ten kur jis trvitinasi prie kaulu. Priezastis Zirzle jau minejo anksciau.... Si beda gali buti keliose blauzdos vietose. Straipsnyje http://www.drpribut.com/sports/spshin.html tai pakankamai gerai isaiskinta. Siuo konkreciu atveju zr. skyriu "Anterior Shin Splints"...
Back to top
Guest





Posts per day: 1.23

PostPosted: Wed, Jun 14 2006, 09:35    Post subject: Reply with quote

Cia dar viena nuoroda
http://www.sportsinjuryclinic.net/cybertherapist/front/lowerleg/shinsplints.htm
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Osport.lt Forum Index -> Treniruotės All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 6 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group