ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 DUKDUK   IeškotiIeškoti   Narių sąrašasNarių sąrašas   Vartotojų grupėsVartotojų grupės   RegistruotisRegistruotis 
 AprašymasAprašymas    Tikrinti asmeninius pranešimusTikrinti asmeninius pranešimus   PrisijungtiPrisijungti 

medicina
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Toliau
 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Treniruotės
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
scopy
Meistras


Prisijungė: 2005 12 16
Pranešimai: 336
Pranešimų per dieną: 0.06
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2006-05-17, 11:39    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Trumpai papasakosiu, kaip baigėsi mano sąnario ligos. Ogi tūpiausi su vaiku ant rankų ir kaip trekštelėjo kažkas kelyje, tai vos nenugriuvau. Užtat visų skausmų kaip nebūta. Vėl bėgioju (trasomis ir laiptais) Smile
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ]
nerce
Meistras


Prisijungė: 2004 04 01
Pranešimai: 304
Pranešimų per dieną: 0.05
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2006-05-17, 16:17    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Tai vaikas tave pagyde Very Happy jis zinojo ka daryt, pat geriausias gyditojas Very Happy
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ]
Svečias





Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-05-17, 16:20    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Dievulis
Atgal į viršų
Vytenis
Svečias




Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-05-26, 09:47    Rašyti temą: Atsakyti su citata

scopy rašo:
Trumpai papasakosiu, kaip baigėsi mano sąnario ligos. Ogi tūpiausi su vaiku ant rankų ir kaip trekštelėjo kažkas kelyje, tai vos nenugriuvau. Užtat visų skausmų kaip nebūta. Vėl bėgioju (trasomis ir laiptais) Smile


Na, nerce, tai kas pas mūsų mielą scopy ten kelyje trakštelėjo ir ar tikrai jau jis vėl bėgioja? Ar jau įveikei, nerce, kelio sąnario mokslus? Tai kaip su tuo kelio sąnariu. Question Klausiu abiejų, nes tai labai įdomus atvejis. Idea
Atgal į viršų
scopy
Meistras


Prisijungė: 2005 12 16
Pranešimai: 336
Pranešimų per dieną: 0.06
Miestas: Vilnius

PranešimasParašytas: 2006-05-27, 11:47    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Jo, bėgioju, ir masinėse pasirodau, prabėgau kiek ten, apie 7-8 km ir viskas OK, kaip sakoma, jokios įtampos. Aišku, vis "pasiklausau", ar koja neaimanuoja, bet atrodo vėl susišnekam Very Happy Very Happy
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ]
makeris
Meistras


Prisijungė: 2005 12 24
Pranešimai: 971
Pranešimų per dieną: 0.18
Miestas: siauliai-vilnius

PranešimasParašytas: 2006-06-03, 14:57    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Galiu pasakyt tokiu atweju kad labai pasiseke. Gal galit kas papasakoti kokius pratimus reikia daryti norint stiprinti koju raiscius? busiu labai dekingas
_________________
tinginys visais atvejais
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą   Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Vytenis KELIOstiprinimui
Svečias




Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-06-08, 11:44    Rašyti temą: Atsakyti su citata

STIPRINKIME PER VISĄ SKERSPJŪVĮ VIENODAI

Kelio raiščiui stiprinti pratimą geriausiai atlikinėti ant pakylos (kad ir ožio) prie gimn.sienelės su ranka viena prisilaikant ir daryti ilgalaikius su užlaikymais atsitūpimus - išsitiesimus ant vienos kojos, kitą koją ištiesus ir dar svarstį (vienpūdę ar dvipūdę) ant čiurnos pakabinus.

Pritūpimus būtina daryti su užlaikymais po kokia 10 sek. įvairiuose tūpimo ir atsikėlimo kampuose. Vienas pritūpimas ir atsikėlimas daromas kur tai apie 1 min. Įvairiuose kampuose užlaikymai reikalingi, kad būtų jaudinami giluminiai raiščių sluoksniai. Jei darysime staigius pritūpimus iš eigos, tai tada stiprės tik išoriniai raiščių sluoksniai, dėl ko bus pažeista raiščių tvirtinimo harmonija ir nevienodai išsivystę raiščiai ar raumenų grupių vidiniai sluoksniai per visą jų skerspjūvį, sukelia traumatizuojančius poveikius. Taigi traumas gali sukelti ne tik silpni, bet ir per dėm stiprūs raumenų sluoksniai ar grupės, kai jų atžvilgiu yra kitos (kad ir antagonistinės) per silpnos grupės.

Tokiu pat panašiu principu daromi ir nugaros bei pilvo presui stiprinti pratimai nuo ožio už gimn.sienelės skersinio čiurna užkabinus ir štangos lėkštę ant pečių ar krūtinės pasidėjus. atsilenkimai taip pat su užlaikymais įvairiuose kampuose. Tik pilvo presui atsilinkinėti tik tiek, kad būtinai pilve būų raukšlė. Kitaip (per daug išsilenkus - atsilenkus) dėl nesuformuotų dar raumenų galima pažeisti stuburą. Tik jokiu būdu nedaryti pratimų iš eigos, tokių, kaip akademistų irkluotojų, nes jų nugaros dėl pažeistos harmonijos yra labai silpnos ir po sportavimo labai yra su jais daug problemų, kaip juos reabilituoti po sporto, kad išlyginti raiščių pažeistą disharmoniją ir raumenų vienodai paskirstytą skaidulų skerspiūvį.
Atgal į viršų
RMS
Svečias




Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-06-13, 15:40    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Jei jau cia vardinam savo problemas, tai ir savaja pasakysiu, gal galesit ka nors patarti... Smile

Pora dienu intensyviau pabegiojus, kazkaip netiketai pradejo skaudeti vienos kojos blauzda - kazkur per viduri, gal siek tiek arciau kelio, is prieko, prie kaulo. Begti galiu, bet pradzioje kol prasimankstina slubuoju, bet paskui skausmas aprimsta. Vaikstant taip pat norisi slubuoti, nes siek tiek skauda... Anksciau nieko panasaus nera buve... Jau kokios 3 dienos nepraeina, nors gal siek tiek jau ir mazeja, ypac pasedejus/pagulejus ilgiau skausmas astresnis buna... Bet skauda tik einant/begant, jei koja ramiai (sedint ar gulint) jokio skausmo nesijaucia...

Gal zinote, kas cia man bent galetu buti ir kuo tai gydyti?

Ar dar man cia palaukti keleta dienu ar jau skubet pas gydytojus?
Atgal į viršų
Hobitas
Meistras


Prisijungė: 2004 04 01
Pranešimai: 478
Pranešimų per dieną: 0.08
Miestas: VILNIUS

PranešimasParašytas: 2006-06-13, 16:06    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Jei skaitai angliškai, štai nuoroda: http://www.pponline.co.uk/encyc/0161.htm
Jei trumpai tai po begiojimo šaldyk, kurį laiką venk kalnų, arba ilsėkis kol visai neskaudės. Atšaldęs patepk prieš uždegiminiais tepalais(aš naudoju diclac'ą). Kai nustos skaudeti neužmišk tampytis.
_________________
Hobitas training log
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ] Apsilankyti vartotojo tinklapyje
RMS
Svečias




Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-06-13, 16:19    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Hobitas rašo:
Jei skaitai angliškai, štai nuoroda: http://www.pponline.co.uk/encyc/0161.htm
Jei trumpai tai po begiojimo šaldyk, kurį laiką venk kalnų, arba ilsėkis kol visai neskaudės. Atšaldęs patepk prieš uždegiminiais tepalais(aš naudoju diclac'ą). Kai nustos skaudeti neužmišk tampytis.


Kazin patepimui tinka "LIOTON 1000 GEL"?
Atgal į viršų
Svečias





Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-06-13, 16:23    Rašyti temą: Atsakyti su citata

[quote="RMS"][quote="Hobitas"]Jei skaitai angliškai, štai nuoroda: http://www.pponline.co.uk/encyc/0161.htm

Ir dar, nelabai ten gerai supratau, bet cia kaip suprantu kazkoks raumens patempimas ar kazkas kito?
Atgal į viršų
Hobitas
Meistras


Prisijungė: 2004 04 01
Pranešimai: 478
Pranešimų per dieną: 0.08
Miestas: VILNIUS

PranešimasParašytas: 2006-06-13, 16:42    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Lietuviškai tai čia antkaulio uždegimas. O kas tai yra nelabai žinau Embarassed Rašau tik tai kas man padėjo Smile

Lioton 1000 preparatas kraujotakai gerinti, nuo uždegimo nepadės. Gali naudoti emokso geli ar fastum geli, bet diclakas yra stipresnis. Čia geriau pakonsultuos vaistininkas.

Dar viena nuoroda: http://www.drpribut.com/sports/spshin.html
Čia gal paprasčiau paaiškinta.
_________________
Hobitas training log
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą [ užslaptinta ] Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Zirzle
Patyręs


Prisijungė: 2004 03 31
Pranešimai: 74
Pranešimų per dieną: 0.01
Miestas: Grybaltos

PranešimasParašytas: 2006-06-13, 22:21    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Antkauliai dazniausiai uzsiliepsnoja: arba del per didelio kruvio, arba/ir del netinkamos dangos, arba/ir dangos pakeitimo (po ziemos kietosios dangos perejus ant minkstos misko samanikes).
Gydyti patartina: arba nesportuot, arba/ir tepaliukais tokiais kaip: traumel, emox, skystalu dimexid (kazkas panasaus, bet kiek zinau, sitas tai is apyvartos isimtas), arba/ir fizioterapijos.
Negydant pasekmes: arba praeina, arba isauga i umini uzdegima.
_________________
Grybauti geriau nei negrybauti
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą  
Svečias





Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-06-14, 09:30    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Angl. shin split arba liet. antkaulio uzdegimas - mano supratimu tai pazeidimai raumens strukturoje. Ne patempimas, o ivairus itrukimai, arba paciame raumenyje, arba ten kur jis trvitinasi prie kaulu. Priezastis Zirzle jau minejo anksciau.... Si beda gali buti keliose blauzdos vietose. Straipsnyje http://www.drpribut.com/sports/spshin.html tai pakankamai gerai isaiskinta. Siuo konkreciu atveju zr. skyriu "Anterior Shin Splints"...
Atgal į viršų
Svečias





Pranešimų per dieną: 1.11

PranešimasParašytas: 2006-06-14, 09:35    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Cia dar viena nuoroda
http://www.sportsinjuryclinic.net/cybertherapist/front/lowerleg/shinsplints.htm
Atgal į viršų
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Treniruotės Visos datos yra GMT + 3 valandos
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Toliau
Puslapis 69

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005