ļæ½urnalas Orientavimosi Sportas
Osport.lt

Orientavimosi sporto forumas
 
 DUKDUK   IeškotiIeškoti   Narių sąrašasNarių sąrašas   Vartotojų grupėsVartotojų grupės   RegistruotisRegistruotis 
 AprašymasAprašymas    Tikrinti asmeninius pranešimusTikrinti asmeninius pranešimus   PrisijungtiPrisijungti 

Treniruotes, pagreitejimai

 
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Treniruotės
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Autorius Pranešimas
nctw
Naujokas


Prisijungė: 2009 09 11
Pranešimai: 10
Pranešimų per dieną: 0

PranešimasParašytas: 2009-09-11, 14:46    Rašyti temą: Treniruotes, pagreitejimai Atsakyti su citata

Sveiki, internete nepavyksta rasti tinkamos informacijos, tai, galvoju cia paklausiu. Treniruojuosi pastoviai, begioju, tačiau noretusi tai daryti sistemingiau. Gal yra kokia programa/sistema? Kaip daryti pagreitejimus? Nes bloguose prisiskaičiau, kad žmonės daro ir po 5s, ir po 10s, ir po 1min. Po kiek kartu per savaite/menesi kuriuos daryti, kad gauciau didziausią naudą? Taipogi, kaip su krosais? Kiek dažnai reikia begti dideliu tempu, ir kada daryti tiesiog lengvą pasibėgiojimą?
Ačiū už atsakymus. Smile
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą  
nerimka
Meistras


Prisijungė: 2007 10 05
Pranešimai: 397
Pranešimų per dieną: 0.09

PranešimasParašytas: 2009-09-11, 16:54    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Netingek ir rasi. Pradziai nueik i biblioteka ir pasiskaityk knygas. Karoblio arba Skerneviciaus. Arba nieko tu neieskok, o susirask treneri. Tada galesi nekvarsinti sau galvos tokiais klausimais. Nes i tavo klausima atsakyti tai mazdaug knygos apimties ir reikia.
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą  
Rimvydas Arlauskas
Meistras


Prisijungė: 2006 06 21
Pranešimai: 306
Pranešimų per dieną: 0.06
Miestas: Kaunas

PranešimasParašytas: 2009-09-11, 20:47    Rašyti temą: Atsakyti su citata

kazkas suspazinimui yra cia: http://www.lkka.lt/~a.stasiulis/Aerob-darb-fiziologija/fcontent.html ir dar cia, bet jau kazkiek dubliuojasi, nors ne viskas: http://www.lkka.lt/~a.stasiulis/spfiziologija/fcontent.html

vietomis neissigaskite, kad nieko nera, paspausite mygtuka "pirmyn" ir info atsiras.
_________________
http://soswin193.blogspot.com/
http://www.attackpoint.org/log.jsp/user_4861
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą   Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Vytenis
Meistras


Prisijungė: 2006 08 25
Pranešimai: 3200
Pranešimų per dieną: 0.64
Miestas: Kazlų Rūda-Jonava-Kaunas

PranešimasParašytas: 2009-09-11, 23:38    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Ši teorija tokius klausimus klausiančiam gali būt per daug sudėtingą, reikia jau turėti kūno kultūros bakalaurinį išsilavinimą, nes profesoriaus Arvydo Stasiulio virtualias paskaitas, kurias siūlo Rimvydas Arlauskas, jos skirtos magistrantams, o profesorių Juozo SKERNEVIČIAUS bei Povilo KAROBLIO vadovėliai yra lietuviška klasika, bet mums net sovietmetyje sportavusiems netenkino dėl pasenusios pažiūros - žinojome, kaip tie vadovėliai buvo kurpiami - juos rašė-vertė VPI studentai, kad gauti įskaitas. Twisted Evil

O šios temos autoriaus užduotas labai šaunus ir super aktualus klausimas, kurį reikia mums visiems permąstyti, ypač, dabar mūsų šalies stagnuojančiame ir smunkančiame orientavimosi sporte. Idea Idea Idea Priežastys kaip tik slypi, kad šis naujoko klausimas net mums, treneriams, nežinomas padoriai iki šių dienų. Crying or Very sad Galiu pakartoti nerimkos teiginį, kad reikia labai domėtis teorija, fiziologija ir kitais biomedicininės krypties mokslais. Todėl visų laikų geriausiu Lietuvos bėgikų treneriu buvo, būtent, gydytojas - tai dabar turintis 96 metus Viktoras BARKALAJA, išugdęs Sovietų Sąjungą olimpiaduose garsinusius Joną Pipynę, Kęstutį Orentą, Anatolijų Baranovą, olimpinį rekordininką Adolfą Aleksejūną (su juo ir aš varžiausi), o taip pat irgi buvusį slidinėjimo trasose nuolatinį mano varžovą, garsųjį maratoninką Laimutį Živatkauską - dabartinį Virgilijaus Aleknos masažuotoją.

Kad turėti šiokį tokį supratimą, ką reik pirmiau žinoti - pasiskaitykite labai nedaug mano tinklalapyje . Ten paminėjau garsųjį pasaulio rekordininką, ilgiausiai išlaikiusį pasaulio rekordą, su kuriuo Kaune kalbėjausi. Perskaitę sužinosite, kodėl jis mirė teturėjęs tik 48 m. ir kodėl žymiai daugiau už jį išgyveno buvęs jo įnirtingiausias varžovas - Melburno olimpiados sidabro medalininkas - 1970 m. WOC (orient. sporto pasaulio čemp-o) Tiuringijoje 39 m. dalyvis. Jis išgyveno žymiai ilgiau - vos ne iki 61 metų. Visa tai aprašiau, nes aš turiu jau daugiau metų ir asmeniškai rimčiau planuoju pradėti treniruotis - siekti aukštesnių rezultatų dar po kelių metų Very Happy

O nejuokaujant Lietuvoje labiausiai nusimano naujausių treniruočių teorijoje, tai geriausių bėgimų Lietuvoje organizatorius Almiras KAVALIAUSKAS iš Žiežmarių. Per vieno profesoriaus paskaitą Kazlų Rūdos girioje supratau, kad šis Javonio klubo narys turi labai gerą supratimą apie naujausius pasaulio mokslinius atradimus ištvermės srityje. Jie visiškai kitokie nei pagal pasenusius trafaretus be jokios sistemos gainiojamas mūsų jaunimas pradėjęs kapitaliai pralošinėti net mūsų kaimynams latviams, kurių treneriai jau "pagavo naują kampą". Visą tą naujausią ir pažangiausią treniravimo patirtį mums, treneriams turėtų skleisti LKKA. Bet, deja, Wink tos aukštosios mokyklos"paruoštos specialistės" nusiritimu Evil or Very Mad žymus šalyje treneris ir habil. mokslų daktaras - naujas individualiųjų sporto šakų katedros vedėjas Aleksas STANISLOVAITIS jau žada susimąstyti apie dabartinę šalies orientavimosi sporto "pedagogiką", kuri ignoruoja naujausius pedagoginės kontrolės metodus ir ignoruoja TRENIRUOČIŲ PLANŲ KOREKCIJAS. Todėl neatsitiktinai naujausios apie visatą požiūrio kūrėjas, pašalintasis iš rinktinės trenerio pareigų Edgaras VOVERIS teigia dar drasesnę idėją metodikoje atsisakyti planavimo principų - daugiau vadovautis intuicija dvasingumo ugdymo pagrindu. Bet kad suprąsti šį, lyg ir absurdu atrodantį teiginį, reikia jo kūryboje gerai suprasti argumentus, pagrįstus visiškai kitokios pažiūros į aplinką, kurios elementus jau seniai suprato pažangioji pasaulio visuomenė - jos pagrindu perdarytos metodikos duoda stulbinančius rezultatus sporte.
_________________
Sekite kelionę-ekspediciją dviračiu "Lietuvos žemėlapio 400-mečio vietomis"
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą   Apsilankyti vartotojo tinklapyje
par
Patyręs


Prisijungė: 2007 07 01
Pranešimai: 50
Pranešimų per dieną: 0.01

PranešimasParašytas: 2009-09-14, 13:40    Rašyti temą: Atsakyti su citata

Sveikas,

Pagreitejimu buna daug ir ivairiu - viskas priklauso nuo to, kokiai distancijai yra ruosiamasi, bei koks tavo lygis.

Cia daugelis labai nori tave ishgazdint, ir pasiusti pas habilituotus daktarus ar ieskotis trenerio, taciau ishtikro, viskas yra zymiai paprasciau. Tiesiog parasysiu tau keleta pavyzdziu is mano treniruociu, kokias mums skiria treneriai:

Intervaliniai begimai: begi 10 km - 1 km begi greitai, 2 km letai, 1 km greitai - du letai

Ivairios atkarpos - eini i stadiona ir darai pvz: 6 x 400 m "dugnais" su 2 minuciu poilsio intervalais. Arba 12 x 200 .. ir t.t. ir panasiai

Tu pagreitejimu yra ivairiu, buk kurybingas, ir adaptuokis pagal savo fizini pasiruoshima
_________________
swim/bike/run
Atgal į viršų
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą  
Rodyti pranešimus nuo ankstesnio:   
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Treniruotės Visos datos yra GMT + 3 valandos
Puslapis 11

 
Pereiti į:  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005